SPOTNET werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
632
Hallo,
Ik heb de laatste nieuwe versie gedownload, maar ik krijg de volgende foutmelding
zie bijlage.
Knipsel 2.JPGKnipsel.JPG

Wie weet voor mij de juiste oplossing.
dank voor jullie hulp.
 
931 foutmelding in Spotnet
Veel mensen die Spotnet willen gebruiken lopen tegen de 931 melding in het downloadprogramma aan. Deze melding heeft te maken met een verbindingsprobleem van Spotnet met je Usenet provider. Om de 931 foutmelding op te lossen zijn een aantal mogelijkheden mogelijk:

Open in Spotnet map het bestand ‘servers.xml’. Vul op de juiste regels de gegevens van jouw provider in en start Spotnet opnieuw.
De 931 foutmelding in Spotnet kan veroorzaakt worden door de firewall op je computer of in je router. Kijk of je Firewall software meldingen geeft met betrekking tot Spotnet.
Een installatie van Spotlite naast Spotnet kan de oplossing zijn. Zorg er wel voor dat de instellingen in Spotlite correct zijn ingevoerd en check of dit programma werkt. Start nu naast Spotlite ook Spotnet op en waarschijnlijk werkt het programma nu wel.

Bron : Klik
 
ziggo is gestopt met de newsserver na april 2015 voor nieuwe klanten, als je nieuwe klant bent na die datum zal je moeten overstappen naar een payserver.
 
Dat wist ik niet, maar iig. een héél verstandig besluit van ze, want ik durfde / wilde het TS niet vragen waarom hij voor een rampzalige notpayserver als Ziggo koos voor zijn Spotnetdownloads, ipv. een bescheiden 'payservertje'.

Ik denk dat dezelfde snelheid die de 'reguliere' providers bieden (of in het geval van Ziggo : boden) hooguit een eurootje of 3,50 per maand kosten, daar waar je voor een euro of 5 tot 7 een nog veel 'riantere' snelheid bij een payserver krijgt.

@kreemers : Tip : Klik
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb ook vernomen dat je spotnet niet via windows moet verwijderen, maar met een spotnet verwijder tool.
kan iemand deze tool toesturen aub.
dank je en jullie tips zal ik zeker even gaan bekijken wat ik het beste voor mij kan nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan