Spotnet Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

sansites

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2012
Ik ga straks of morgen spotnet installeren en wil ik graag windows 8 (of 7) Maar stel ik wil toch weer XP hoe doe ik dat?

Sansites

wat?

leg je vraag duidelijker uit, wat heeft het installeren van spotnet te maken met of je later toch weer windows xp wilt?

Spotnet is een programma waar mensen aankondigingen doen over wat er op usenet (nieuwsgroepen) te vinden is (zie ook Spotnet uitleg)

Bedoel je dat je windows wil gaan downloaden met spotnet? en je nu xp hebt en evt weer terug wil kunnen?

Over het downloaden van windows met spotnet ga ik hier niks aan je vertellen aangezien dat volgens mij tegen de forumregels in gaat.

Je hebt twee keuzes. Je kunt de nieuwe windows (7/8) als dualboot installeren naast je huidige XP installatie en dan kun je bij het opstarten kiezen welke je wil of je kunt windows xp eraf gooien en 7/8 installeren. Als hij niet bevalt kun je windows xp weer installeren. let op dat je dus ook een windows xp isntallatie cd/dvd nodig hebt. Om windows opnieuw te installeren raad ik je deze windows opnieuw installeren handleiding aan

Je kunt ook eerst een backup maken van je Windows XP installatie en deze later weer terugzetten indien Windows 7 of 8 je niet bevalt.

Een gratis tool waarmee dat kan is bijv. Clonezilla:

http://clonezilla.org/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan