spraakbesturing sony ericsson z530i

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
hoi,

ik heb dus zo'n se z530i, en daar zit spraakbesturing op... ik heb echter geen idee hoe dit zou moeten werken... weet iemand dit?

nope...wel een gebruiksaanwijzing, en in de index staat ook wel spraakbesturing, maar als ik naar de desbetreffende pagina ga, en de pagina's eromheen, niks te vinden over de spraakbesturing

Laatst bewerkt:
Ondanks dat ik weet hoe het werkt en waarvoor je het kunt gebruiken geef ik je toch het advies om naar de site van Sony Ericsson te gaan; www.sonyericsson.com . Kijk daar bij alle toestellen en haal je type toestel er uit en klik op support voor je type toestel. Daar kunje ook de gebruiksaanwijzing downloaden, ook in het Nederlands. Het is te omvangrijk om hier even uit te leggen.

Groet, Hans Zwartbol

ok bedankt, ik zal daar is ff kijken;)

daar krijg ik precies hetzelfde.. er wordt verwezen naar pag. 26 en dan kijk ik daar en dan staat er niks over de spraakbesturing:confused:

Sorry Niek maar het is ook niet zo maar even uit te leggen. Het beste is om het uit te proberen in het menu van je telefoon. Je kunt er niks mee stuk maken en als je dan bepaalde dingen niet begrijpt dan kan ik daar wel antwoord op geven maar dan heb ik wel gerichte vragen nodig. Wat is er niet duidelijk aan en heb je al iets proberen te doen. Er zijn verschillende zaken die je kunt instellen zoals: iemand die in je agenda staat met stemherkenning.... en als ik nu verder ga heb ik 3 a4'tjes nodig.

Groet, Hans Zwartbol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan