Spraakbesturing XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo John,

Mooi dat het gelukt is. Ik gebruik zelf al enkele jaren geen spraakherkenning meer. Kon er uiteindelijk voor het schrijven van teksten niet goed genoeg mee uit te voeten. Ook met Dragon versies 5, 6 en 7 niet. Computerbesturing heeft overigens wel altijd goed gewerkt. Maar de RSI-klachten zijn na enkele jaren verdwenen, dus ik heb het ook niet meer echt nodig.

Overigens bedacht ik later nog dat je ook in je eigen berichten had kunnen zoeken. Klik maar eens op je eigen naam in dit bericht. Binnen de kortste keren vind je je eigen bericht terug.

Succes met VoiceXpress!

Arthur
 
Hoi Arthur,

Ik was alleen al blij dat het programma nu wel werkt. Wie weet doe ik er op termijn niet zo veel mee. Ook ik heb niet vaak meer last van RSI-klachten.

Dictereren is inderdaad soms een crime, maar de souplesse van VX lijkt/is nu zo groot dat ik uitgebreid woorden wil gaan trainen. Heb jij ook ervaring met toepassing in excel/lotus? Navigeren in een rekenblad gaat al redelijk, invoeren is gevaarlijk ivm foutgevoeligheid.

Wat betreft dat terugzoeken: het lukt me niet die heel oude archiefvragen te vinden, alleen recente. Kon jij dat wel of enkel via google?

Hartelijke groet,
John
 
Hoi John,

Nee, excel en lotus gebruik ik zelf niet. Dus daar kan ik je niets over vertellen.

Ik heb het idee dat de standaardzoekfunctie van Helpmij maar een jaar teruggaat. Maar als je op zoeken klikt, is daar ook de mogelijkheid om de Helpmij-Google zoekfunctie te gebruiken. Daarmee vind je in ieder geval jouw oude bericht terug. Waarschijnlijk kun je daar meer mee vinden dan met de interne zoekfunctie.

Groet, Arthur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan