Spreken over de speaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

Hoe kan ik spreken door de microfoon en het gelijk horen over de speakers?

ik denk gewoon op de speakers van zijn pc ik heb namelijk hete zelfde ik wil door de headset praten en wil dat het geluid gelijk live uit de speakers komt

heey als je bedoeld dat je zeg maar door de microfoon van je headset wilt praten tijden het afspelen van muziek heb ik de oplossing eerst download en installeer je audacity dan ga je naar Bewerken> voorkeuren> en dan gewoon twee hokjes aanvinken ( 1. bij het opnemen van een spoor tegelijkertijd de andere sporen afspelen
2. gewoon het hokje der onder aan vinken ) Graag gedaan als ik het heb opgelost zo niet post het ff Jeremy

Je kunt (in windows) ook je microfoon ingang kiezen in de mixer settings.
Als je deze ook bij het afspelen kiest (aanvinkt) zal het geluid ook uit je luidsprekers komen.
Pas wel op voor rondzingen. (Geluid uit luidsprekers wordt weer door microfoon opgepikt.)
Met headset (dus niet uit je speakers) zal je hier geen (minder) last van hebben.

Je kunt (in windows) ook je microfoon ingang kiezen in de mixer settings.
Als je deze ook bij het afspelen kiest (aanvinkt) zal het geluid ook uit je luidsprekers komen.
Pas wel op voor rondzingen. (Geluid uit luidsprekers wordt weer door microfoon opgepikt.)
Met headset (dus niet uit je speakers) zal je hier geen (minder) last van hebben.
Het is mogenlijk alleen niet bij mij bij mij is het er niet maar ik zou zeggen probleem opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan