springend beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter61

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Ik vermoed dat ik een virus heb maar mijn virusscanner (McAfee) kan niets vinden.

In alle programma's springt het beeld heen en weer. Als ik ergens op wil klikken of iets zit te lezen dan schuift het beeld naar boven en dan weer naar beneden.

Ook de instelling van mijn beeldschermbeveiliging springt van 2 min. naar 4 en dan weer naar 3 enz.

Kan iemand mij vertellen of dit een virus is en zo ja met welke virusscanner kan ik deze verwijderen.

Als iemand dit probleem herkent als zijnde een andere oorzaak dan een virus verneem ik dat graag.

Probeer eens wat er gebeurd, als je er een ander beeldscherm aan hangt, als je die hebt tenminste natuurlijk, zo kan je in ieder geval er achter komen of het een hardware, of een softwareprobleem is.

heb je xp?
probeer eens systeemherstel, ga naar een punt voor dit begon

zoek eens op trojans mb sygate online of the cleaner

Ik heb een andere monitor geprobeerd maar dat hielp niet en ook terug naar een herstelpunt leverde niet het gewenste resultaat.

Heb The Cleaner gedownload en die vond nog de trojans MSBlast en Wechia. Deze verwijderd maar probleem blijft.

Niet alleen het springen van het beeld maar ook menu start verdwijnt telkens zodat ik soms wel 10 keer moet proberen om een programma op te starten.

Wie heeft er nog een suggestie????

heb je na het verwijderen ook de msblast fix geinstalleerd?

Heb je wel in de veilige modus gescand en zonder internetverbinding[als je kabel hebt]

Ik ben net in het bezit gekomen van de programma's
regscrub en Fix blaster en hoop het hier mee te kunnen fiksen. Alvast bedankt voor de hulp

Vergeet niet de blasterpatch toe te passen na de fix want anders heb je hem meteen weer binnen.

regscrub ken ik niet maar wees voorzichtig met je register.

greetz
H

Het beeld is momenteel weer stabiel maar veel vertrouwen heb ik er nog niet. In ieder geval bedankt voor de hulp tot nu toe.

Staat je monitor wel vrij van andere bronnen en liggen de draden ook vrij anders heb je misschien last van ruis van andere kabels....dat wil ook veel voorkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan