Spry menu doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibowts

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Hallo,
ik ben bezig met mijn site om te zetten naar php, en mijn menu's gooi ik in een bestandje waarnaar ik verwijs via <? php include """"...?> code... Maar nu heb ik een probleem vastgesteld, buiten mijn homepage, werkt mijn sprymenu niet meer... Om me beter te bergijpen, surf naar mijn site http://xtremecars.be en ga in de verticale menu naar BMW==> 3 series... probeer daar nog eens de spry menu te gebruiken... hij werkt daar dus niet meer... wie kan helpen?

In de bmw3.php pagina is in de <head> o.a de verwijzing
HTML:
<script src="SpryAssets/SpryCollapsiblePanel.js" type="text/javascript"></script>
weggevallen.
Zit in de <head> een php-include die de verwijzingen er in moet zetten? En heeft de aanroep van die include het goede pad t.o.v. de bmw.3.php pagina?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Dit zal je probleem niet verhelpen maar de
sites naar php omzetten was waarschijnlijk ook niet nodig en zijn ook nog andere manier(en).

Laatst bewerkt:
In de bmw3.php pagina is in de <head> o.a de verwijzing
HTML:
<script src="SpryAssets/SpryCollapsiblePanel.js" type="text/javascript"></script>
weggevallen.
Zit in de <head> een php-include die de verwijzingen er in moet zetten? En heeft de aanroep van die include het goede pad t.o.v. de bmw.3.php pagina?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

dit verhelpt mijn probleem inderdaad niet. In mijn homepage staat dezelfde verwijzing via php include, maar daar werkt het wel... heel raar

Het probleem is verholpen, ik heb gezocht in de code en er stond ergens "MenuBar2" ipv "MenuBar". Weet niet hoe dat zou komen maar in ieder geval mijn menu's doen het weer zoals ze het moeten doen... Toch bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan