Beste Koen,
Laat die frustratie :d
Eerst en vooral is er niets mis mee met je website
De fout ligt bij internet explorer.
In versie 10 van internet explorer werkt alles prima. (het is algemeen geweten dat internet explorer wat achter hinkt op andere browsers)
In de oudere versies loopt je website vast op je intro in de indexpagina, nl op dit stuk
Code:
<!--Adobe Edge Runtime-->
<script type="text/javascript" charset="utf-8" src="index_edgePreload.js"></script>
<style>
.edgeLoad-EDGE-753512 { visibility:hidden; }
</style>
<link href="Stylesheets/basis%20b.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!--Adobe Edge Runtime End-->
"
Dit verwijst naar je bestand " index_edgePreload " dit is een javascript bestand waar niets mis mee is (ik heb er twee debuggers laten over lopen)
Het is dus gewoon het feit dat sommige oudere browserversies problemen ondervinden met html5,css en java.
Wat kan je doen
Iedereen verwittigen dat ze internet 10 moeten gebruiken

nee dus
Je kunt je website eenvoudiger maken zodat oudere browsers er mee overweg kunnen.
Je kan je startpagina (index) met intro eruit flikkeren (het moet gezegd zijn dat de intro het opstarten sterk vertraagd) en de volgende pagina gebruiken als je start (index) pagina "
http://www.arte-d-ardito.nl/ikben.html " Deze pagina en volgende werken dus wel in oudere versies van internet explorer. Getest in explorer 8, je krijgt wel een kleine foutmelding, maar dat heeft verder geen invloed op het surfen op je site (zie printscreen in bijlage, het kleine gele driehoekje).
Ik moet zeggen dat de opbouw van je navigatiemenu zeer origineel is!
Verder heb ik nog een kleine opmerking, in sommige van je fotoalbums krijg je volgende (zie printscreen)

OP zich is dat geen probleem (waarschijnlijk niet genoeg foto's in je album gestoken) maar het staat iets minder mooi.
Hopelijk heb je nu je eetlust terug
mvg
gast0660