sptd.sys ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Beste,

Ik heb Microsoft security essentials draaiend. En ik probeerde eens de Hitman Pro 3.5.3 Build 80. Te zien wat dit gaf. En ik krijg de volgende melding (zie bijlage)

Wat is dit? Sommige zeggen virus sommige zeggen van niet.
Daemon Tools is niet aanwezig, Power Iso en VmWare echter wel.

Als ik scan met security essential geeft die niets...

Groetjes Timothy

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    40,9 KB · Weergaven: 82
Beste,

Ik heb Microsoft security essentials draaiend. En ik probeerde eens de Hitman Pro 3.5.3 Build 80. Te zien wat dit gaf. En ik krijg de volgende melding (zie bijlage)

Groetjes Timothy

Dat 'SPTD.SYS' hoort bij de zogeheten 'Daemon Tools' (= 'www.daemon-tools.cc') en daar zit hem dan ook de kneep. Van 'SPTD.SYS' is bekend dat het de door u genoemde problemen oplevert als u het gebruikt in combinatie met andere CD-⁄DVD-software. U moet de Windows XP installatie-CD-ROM gebruiken om naar de 'Herstelconsole' toe te gaan. Vervolgens gooit u het bestand 'SPTD.SYS' weg dat u in de map 'C:WindowsSystem32Drivers' tegenkomt. U kunt dan in ieder geval weer doorstarten in Windows XP en u weet intussen welke rommel u moet opruimen. Hoewel? Een nieuwe installatie van de 'Daemon Tools' zou mogelijk moeten zijn...

hoi bedankt voor de reactie maar zoals ik al zei:
Origineel gepost door Timothy271 Bekijk Bericht
Beste,

Groetjes Timothy

Dus kan het niet aan daemon tools liggen, nooit geinstalleerd geweest.
En ik beschik over Vista ;)

Ook geen alcohol 120% geinstalleerd geweest. Het zit vaak in de installatie van virtuele schijven.

Ook geen alcohol 120% geinstalleerd geweest. Het zit vaak in de installatie van virtuele schijven.

Power ISO wel, (ook virtuele schijven) geen alcohol 120%.
Maar als je de afbeelding ziet staat er 6.5 dag geleden dat het binnengekomen is...
Power iso staatr al praktisch 2 maand op ofzo.

Power ISO wel, (ook virtuele schijven) geen alcohol 120%.
Maar als je de afbeelding ziet staat er 6.5 dag geleden dat het binnengekomen is...
Power iso staatr al praktisch 2 maand op ofzo.

Het hoort er wel bij, maar welk programma, ik heb wel een site waar staat dat het problemen verhelpt door de nieuwste te installeren want het heeft iets met je SCSI schijven te maken. En anders zou ik het verder ook niet weten.
Misschien is poweriso of VMware of een van de virtuele schijven recentelijk ge-update.

http://www.duplexsecure.com/downloads/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan