spy of spamware

Status
Niet open voor verdere reacties.

JannesH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2005
Hallo,

Wie kan mij helpen met een soort spamware "Sfondi Desktop-Microsoft Internet Explorer" dit is een soort wallpaper die steeds maar terug komt als ik internet, ik kan het weg klikken maar het staat er gelijk weer en ik krijg dan een melding in een appart scherm van " Door uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen ActiveX-besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weer gegeven. met daar onder OK"

Wie kan mij hier mee helpen?

Het is toch een ander soort van virus of spyware

Ik heb nu een bestandje gevonden na lang zoeken onder C:\program files dat de naam heeft : ISTsvc.exe

dit bestand is niet te verwijderen !!

Hoe kan ik dit wel weg krijgen?

Is dus spyware. Als je de link van Puppie volgt en vervolgens uitvoert, kom je (na gratis registratie) op een ander forum, (www.antispywareoffensief.nl), waarmee Helpmij een samenwerkingsverband is aangegaan. Aldaar helpen experts je verder middels het bekijken van je aldaar geplaatste Hijack This Log.

Geplaatst door JannesH
Ik heb nu een bestandje gevonden na lang zoeken onder C:\program files dat de naam heeft : ISTsvc.exe

In dat geval moet je beslist de link van Puppie volgen, want anders kom je er niet vanaf.

Probleem opgelost

Mijn probleem is op gelost!!

Ik heb via Processen het istv program stop gezet en daarna in programfiles verwijderd. Het is weg en het probleem is opgelost.

groetjes jannes

Voor een klein tijdje... volg die raad nou maar gewoon op! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan