Spy-Sweeper & Outpost 2.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superb

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Spy-Sweeper en Outpost 2.5 componentenbeheer conflict

Om Spy-Sweeper & Outpost 2.5 goed te laten functioneren.
Wanneer ik deze programma's installeer en laat samenwerken > krijg ik de meldingen van Outpost 2.5 dat Spy-sweeper het
geheugen probeert te muteren.
Dus blockt Outpost > Spy-Sweeper, ik heb gezocht en als antwoorden krijg ik dat ik Process_Guard moet gebruiken.
Maar dit werkt niet goed of ik doe iets niet goed.

Hieronder een stukje uit het Outpost-forum en de Agnitium site > What to expect.

Process Modification - Some security programs (System Safety Monitor and SpySweeper being two examples) attempt to gain write access on processes
which results in Outpost 2.5 blocking them from subsequent network access.
To continue using such programs,
either disable the Open Process Control feature in Outpost (Options/Application/Components/Open Process Control
- this will however reduce Outpost's ability to block leaktests or malware using similar techniques) or use Process Guard to "protect" programs
needing Internet access (the free version should suffice for this).

http://outpostfirewall.com/forum/showthread.php?t=12475&highlight=spysweeper

Kan iemand me uitleggen hoe ik dit probleem kan oplossen?

Superb

Het ligt er maar aan welk programma je het beste vindt.
Zoals ik het lees wil Spyware Sweeper iets veranderen aan Outpost. En deze laat zich dit niet doen.
Men geeft aan dat je in Outpost je instellingen kan veranderen maar dan raak je een belangrijk controlepunt kwijt.
Ik ken Outpost niet. Wel Spyware Sweeper.
Er lopen zoveel van die tooltjes op mijn pc zoals Hitman Pro met zijn kornuiten dat ik die Spyware wel zou kunnen missen. Ik weet niet hoe jij daar over denkt.

Het is net zoals virusscanner. Altijd maar 1 anders kan het wel eens zo zijn dat ze beiden niet meer goed funtioneren.

Hoi Elisa,

Outpost 2.5 is een firewall en een goede!
Kijk maar is op de Agnitium-site.
Hitman pro ken ik > werkt goed, maar dan moet ik tijdelijk een andere firewall laten draaien om ook conflicten met Spy-Sweeper te voorkomen.
Volgens mij moet Spy-Sweeper gewoon naast m'n Antivirus en Fire-wall kunnen draaien!
Wist je dat Spy-Sweeper in Hitman pro naar 30 dagen (Trial versie) verwijderd wordt?
Ik hoop dit iemand me kan helpen, volgens mij moet ik in Outpost een regel aanmaken in Componentenbeheer.

Ja, ik heb SpySweeper ook uitgeschakeld in HitmanPro.
Je kunt hem uitvinken op het eerste tabblad van HitmanPro.
Nou, de keuze lijkt me makkelijk. Een firewall is heel wat belangrijker dan SpySweeper.
Je kunt altijd, off line, SpySweeper apart draaien met de firewall uitgeschakeld. Dan ben je er ook.
Ik zou niet in de configuratie van Outpost gaan rommelen.

Ben ingelogd, heb alle opties, maar vraag opgelost aanklikken en doorvoeren lukt mij niet?

Dus hierbij is mijn vraag beantwoord!

Blackdog

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan