spy sweeper

Status
Niet open voor verdere reacties.

saxxon_1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
naar dat ik vandaag de nieuwe spysweeper 4.0 had geinstaleerd, krijg ik steeds van die foutmeldingen, en wordt mijn computer afgesloten.
nu dacht ik nou misschien zit het in het programmatje, dus ik zal de oude weer instaleren.
maar niets is minder waar, want nu doet hij het hier ook bij, terwijl hij dat nooit heb gedaan daarvoor.
misschien weten jullie wat er aan de hand is?
ik heb de auto opstarten uitgezet van dit progje, en nu blijf mijn computer wel draaien.

hierbij doe ik gelijk de screenshot van het probleem er bij, en hoop hierbij dat het wat duidelijker wordt voor jullie

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn (100kb)
Toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf

ja ik weet het, maar ik krijg hem nog niet verkleint

Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens een foutmelding gezien maar zoveel nog nooit. :confused:

Is de pc virusvrij? Die foutmelding rechtsboven doet verdacht veel denken aan het Sasser virus. Laat je antivirusprogramma eens in veilige modus scannen.

ik zal het eens proberen, maar mijn kaspersky heb nog nix aangegeven, maar ik zal kijken
iig bedankt

nou de virusscanner heb niets gevonden, en op de site die verwijs naar de sasser virus staat ook een tool die je kan downloaden, en die gaf ook niets aan van infecties

Dan denk ik dat je het in de richting moet zoeken van conflicterende beveiligingsprogramma's. Wat start er allemaal op aan firewalls, av's, antispyware?

ja maar buffy het is toch eens beetje raar dat ik hier normaal geen last van had, totdat ik een update gedaan heb van spysweeper. van en 3.0 na een 4.0
daarna kwamen die problemen

Geplaatst door saxxon_1
ja maar buffy het is toch eens beetje raar dat ik hier normaal geen last van had, totdat ik een update gedaan heb van spysweeper. van en 3.0 na een 4.0
daarna kwamen die problemen

Tja, wat is raar? Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal soms...

Maar ik vroeg dus wat er allemaal aan beveiliging opstart. Gelijkaardige programma's kunnen nu eenmaal conflicten geven.
Als AV heb je dus Kaspersky. Maar gebruik je ook iets van Norton/Symantec? Aan de foutmeldingen van 'Common Client' te zien wel. Misschien Norton AntiVirus ook draaien? Of ooit gehad en blijkbaar niet goed verwijderd?

En als je SpySweeper verwijdert, zijn de problemen dan verdwenen? Dan zou ik dat gewoon doen. Er zijn genoeg andere goede antispywareprogramma's.

ja dat klop buffy, ik heb een fierwall van norton draaiende 2004 , en er draai ook nog spyware dokter, en norton ghost
en het klopt ook als ik spysweeper een uninstal geef dat de problemen voorbij zijn.
ik draai nu met het systeem waar de fouten aanwezig zijn, maar zolang ik spysweeper uit hou staan is er nix aan de hand

en norton a.v heb ik nooit geinstaleerd, omdat ik kaspersky beter vind

en over andere progjes dan spysweeper die zullen er best wezen maar welke zal je me dan aanraden?

ik gebruikte spysweeper omdat deze ook in hitman wordt gebruikt, en dacht dat zullen ze niet voor niets doen, dus ik heb hem ook maar aangeschaft

tnx buffy, ik zal ze eens gaan gebruiken, en kijken of het mijn puter schoon houd.
tnx voor je tijd iig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan