SpyAgent

Status
Niet open voor verdere reacties.

jandee

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
Hoi, op mijn laptop(XPsp2) heb ik als anti-spyware het progje spywareterminator staan. Gisterenavond update gedownload en geinstalleerd. Vervolgens gescand. Bleek keylogger SpyAgent op mijn systeem te zitten. Geprobeerd te verwijderen met Terminator, maar lukte niet, systeem liep vast. Na nog enkele pogingen zelf via verkenner gezocht naar files met SpyAgent en zelf verwijderd. Daarna systeem opnieuw opgestart; lukte niet, mededeling: progr. VGA850.fon niet gevonden, windows kan niet opstarten. Systeem blijft daar op hangen, ook met opstartcd lukt het niet om systeem weer draaiend te krijgen. Vraag 1: hoe kom ik aan bestand VGA850.fon? Vraag 2: iemand anders ervaringen met verwijderen van SpyAgent? Vraag 3: Wie helpt mij om hier van af te komen? Bedankt.

Hoi Esjeka
dank voor het snelle antwoord. Ik ga in ieder geval kontakt opnemen met invender (leverancier van spyware terminator). Hitmanpro inmiddels al op een memorystick gedownload. Blijft het probleem van bestand VGA850.fon en het niet kunnen opstarten van mijn laptop. Is er een andere oplossing te bedenken dan alles opnieuw terugzetten naar fabrieksinstellingen en weer "herinstalleren"?
Bij voorbaat dank

Het volgende kun je doen:

Start, uitvoeren, typ daar sfc /scannow en druk op OK.
Dit kan best een poosje duren.
Houd je windows cd bij de hand, indien nodig vraagt ie daarom.

Kun je de laptop wel in de veilige modus opstarten, dus herhaaldelijk F8 indrukken bij opstarten?

Hoi Esjeka,
nee, F8 indrukken heeft niet geholpen. Ik was echt genoodzaakt om te formatteren en te herinstalleren. Is inmiddels geschied, maar ben nu meteen begonnen om de nodige backup's te maken etc.
Bedankt nog voor de hulp.
Greetz.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan