spybot 1.4

• Onderwerp starter Onderwerp starter humpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Ik krijg ook een foutmelding spybot 1.4, error retrieving update into file: socket error 11004.
Wat ik wel gevonden heb is dat als ik de firewall uitzet hij het wel doet.
Maar hoe kan ik de update van spybot uitzetten.
spybot 1.4 scan gaat wel goed.

Laatst bewerkt:
Die fout is eerder voorbijgekomen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=214063&highlight=spybot

Auto-update kan je uitschakelen op de volgende manier: Open Spybot S&D. Ga dan naar "mode" en kies "advanced". Klik aan de rechterkant nu op settings->instellingen. Scroll naar beneden tot "webupdate". Daar kan je instellingen voor autoupdate kiezen.

Succes.

Bij de firewall zal je Spybot even toegang moeten geven.

Geplaatst door humpe
Ik krijg ook een foutmelding spybot 1.4, error retrieving update into file: socket error 11004.
Wat ik wel gevonden heb is dat als ik de firewall uitzet hij het wel doet.
Maar hoe kan ik de update van spybot uitzetten.
spybot 1.4 scan gaat wel goed.

Stel bij de programmaregels van je firwall in dat Spybot.exe altijd toegang moet hebben.

Welke heb je? Misschien kunnen we je wat beter begeleiden.

Norton Security 2005.
Ik heb spybot 1.4 verwijderd en opnieuw geinstalleerd en uitgetest, geen probleem, daarna hitmanpro de spyware laten verwijderen en opnieuw het zelfde probleem..

Dat stond er in de cookie, de site en email heb ik weg gelaten.

Deze overeenkomst heeft betrekking op de aanschaf en het gebruik van de verschillende website statistieken diensten, of dit nu gratis of betaalde diensten zijn, aangeboden op de ?????.

Laatst bewerkt:
Ik heb een andere site gezocht. Deze loopt wel. maar moet hem wel handmatig door hitmanpro helpen. Ergens zal het toch nog aangepast moeten worden dat het weer automatich gaat lopen.
In ieder geval bedankt voor de gegeven reacties.

is niet opgelost, hitmanpro moet waarschijnlijk aan gepast worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan