Spybot blokkeert ActiveX die ik wel wil zien

• Onderwerp starter Onderwerp starter jeve
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jeve

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2002
Spybot blokkeert standaard een aantal ActiveX popups. Deze zijn ook zichtbaar bij Tools, ActiveX. Alleen waar een groen vinkjes voorstaat zijn betrouwbaar.
Voor het downloaden van cracks van bijvoorbeeld sesamstraat loopt browser vast omdat "foute" vermelde ActiveX voorkomt in Spybot.
Hoe kan ik het openen van genoemde ActiveX toch toestaan? Ook als ik Spybot de-installeer blijven deze ActiveX-settings aanwezig.

:o

Laatst bewerkt:
Open Spybot in Advanced Mode. Klik op de knop 'Uitsluiten'. Daar kun je de items aanvinken die Spybot moet negeren.
Vraagje: Heb je het programma Spybot gedeïnstalleerd of heb je in Spybot zelf het volgende gedaan: Bestand/de-installeer registerinstellingen?

Geplaatst door jeve
Spybot blokkeert standaard een aantal ActiveX popups. Deze zijn ook zichtbaar bij Tools, ActiveX. Alleen waar een groen vinkjes voorstaat zijn betrouwbaar.
Voor het downloaden van cracks van bijvoorbeeld XXX loopt browser vast omdat "foute" vermelde ActiveX voorkomt in Spybot.
Hoe kan ik het openen van genoemde ActiveX toch toestaan? Ook als ik Spybot de-installeer blijven deze ActiveX-settings aanwezig.

:o

Haal die link naar die cracksite even weg want dat is hier niet toegestaan. Lees ook de Huisregels.

Ik kom alleen de optie "eenvoudige uitsluitingen" tegen. Hier kan ik nog niet de gevonden CLSID bij AxtiveX aanvinken.
Ik heb programma met un-install verwijderd, maar houdt ergens de instellingen vast van de AxtiveX uitsluitingen. Tevens wil ik Spybot wel blijven gebruiken, want het haalt geregeld foute zaken boven water.

Open Spybot, Bestand, Re-Installeer registerinstellingen (ofzo).
Update Spybot. Meerdere keren na elkaar, om zeker te zijn dat je alle updates hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan