spybot loopt vast, DSO niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
994
Ik heb zojuist bij iemand Spybot S&D geinstalleerd op de pc en bij het controleren werden behalve 44 items, waaronder 2 dialers, ook DSO exploit 5 entries gevonden.
Een beetje het zelfde verhaal als dit denk ik http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=194522

De 44 items werden allemaal verwijderd m.u.v. de DSO die steeds blijft staan en daar loopt Spybot ook steeds op vast. Kan het programma dan alleen via taakbeheer uitschakelen.

Als waarschuwing bij de DSO staat ookeen driehoekig waarschuwingsbordje met de mededeling: fout gedurende controle Z-Demon (ungültige datentype für " )

Wie kan mij hier verder helpen.

btw, heb overigens ook een hijackscan gedaan maar kan die nu even niet posten (zit op ander adres) en zag daar nog steeds restanten van de dialers. Log volgt een dezer dagen op ASO maar vraag me af of het onwillige gedrag van Spybot hier iets mee te maken heeft.
 
Die meldingen van DSO-exploit moet je negeren, want dat is een foutje van Spybot.

Dat vastlopen van Spybot met de melding "Z-Demon (ungültige datentype für " )" kwam ik laatst op ASO ook al tegen. Nadat we m.b.v. een HijackThis-log de boel hadden opgeschoond was het probleem verholpen.;)
 
Ok Buffy , dan zie ik je wel op ASO. Bedankt zover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan