Spybot S&D 1.5.1.15 start traag op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank57

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
Berichten
185
k heb vandaag de nieuwe versie van S&D 1.5.1.15 geinstalleerd maar het programma start traag op, ik bedoel als ik op het pictogram van S&D klik duurt het zo'n 30 sedconden voordat het hoofdscherm tevoorschijn komt.het diskettestation ratelt wel direct maar dan duurt het dus 30 sec voordat het hoofdscherm verschijnt.
Ik heb eerst de oude versie verwijderd.

Is dit meer mensen opgevallen?? zo ja wat kan ik er aan doen?? want vind het nogal vreemd.

bvd
 
Laatst bewerkt:
Blijkt een bug te zijn en er is al een fix voor,en deze(beta) versie is zelfs sneller dan de 1.4 en diskette hoor je ook niet meer ratelen als je S&D opstart.

Helloween Edition is een tijdelijke naam todat er een nieuwe update komt.

hier is de beta versie te downloaden.

volgens mij is het niet eens meer een beta versie want zie ik nergens staan in het programma.
het is de 1.5.1.17 en beta was geloof ik 1.5.1.16.
 
Laatst bewerkt:
k heb vandaag de nieuwe versie van S&D 1.5.1.15 geinstalleerd maar het programma start traag op, ik bedoel als ik op het pictogram van S&D klik duurt het zo'n 30 sedconden voordat het hoofdscherm tevoorschijn komt.het diskettestation ratelt wel direct maar dan duurt het dus 30 sec voordat het hoofdscherm verschijnt.
Ik heb eerst de oude versie verwijderd.

Is dit meer mensen opgevallen?? zo ja wat kan ik er aan doen?? want vind het nogal vreemd.

bvd

Jazeker, heb het deze namiddag geïnstallleerd en heb net gecheckt.
58sec. eer ik het hoofdscherm zie na dubbelklik op S&D pictogram :shocked: :shocked:
 
Jazeker, heb het deze namiddag geïnstallleerd en heb net gecheckt.
58sec. eer ik het hoofdscherm zie na dubbelklik op S&D pictogram :shocked: :shocked:
vandaar dat je de deze (gefixte) versie kunt installeren maar hier zitten helaas ook nog bugs in, elke keer als ik de pc heb opgstart duurt het een paar seconden voordat ik verbinding heb, ook outlookexpres en AVG virusscanner hebben dan verbindingsproblemen voor een paar seconden.
Als ik dan in spybot immunisering ongedaan maak is er wel weer direct verbinding.

Er is al een discussie over dit probleem op het spybot forum maar zover ik heb kunnen lezen zouden alle problemen in 1.5.1.17 opgelost moeten zijn, maar is dus niet het geval.

er is trouwens weer een beta versie uit spybot 1.5.1.18 beta

wat een gedoe met de nieuwe ad aware van lavasoft is ook al van alles mis en daar schijnen ook nog steeds bugs in te zitten heb ik gelezen.

Ik heb nu weer 1.4 geinstallleerd en geen problemen. Ik wacht tot het probleem helemaal opgelost is en dan installeer ik pas de 1.5 weer. voor 1.4 zijn er ook nog geregeld updates.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan