spybot updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Stomme vraag misschien, maar vraag het toch voor alle zekerheid. :confused: Wat moet je nou altijd updaten. Er staan ook altijd dingen bij zoals: english descriptions, main skins, help. Die hoeven toch niet,hè. groetjes Gitana

Hi Gitana,

Humpe zit aan het bier (of borrel) daarom zijn antwoord over Windows.
In Spybot hoef je niet alles te updaten voor beveiliging. Skins doe je alleen als je de uiterlijk van Spybot wil veranderen, en de overige dingen ook (engels als je Spybot in engels wil gebruiken, etc)
Let wel op, nadat je een update naar binnenhaalt klik eerst direct op Immuniseer. Zorg vervolgens dat alles is geïmmuniseerd.
grtz
Bugsy F

Ik bedoelde alleen maar dat al je progr. moet update.

het is wel goed

In de vraag over Spybot update stond dit: ‘Er staan ook altijd dingen bij zoals: english descriptions, main skins, help. Die hoeven toch niet,hè.’
Volgens mij ging deze vraag over Spybot alleen.
Als iemand mij vraagt: hoe smaakt Heineken bier dan antwoord ik niet: probeer de borrelnootjes.

En nu ga ik slapen het is laat

Bugs Bunny zei:
Hi Gitana,

Humpe zit aan het bier (of borrel) daarom zijn antwoord over Windows.
*********** Ow, daarom, nou snap ik het. Nou ja het was goed bedoeld. ***********
In Spybot hoef je niet alles te updaten voor beveiliging. Skins doe je alleen als je de uiterlijk van Spybot wil veranderen, en de overige dingen ook (engels als je Spybot in engels wil gebruiken, etc)
Let wel op, nadat je een update naar binnenhaalt klik eerst direct op Immuniseer. Zorg vervolgens dat alles is geïmmuniseerd.
grtz
Bugsy F
Van dat immuniseren wist ik niet. Kun je ook uitleggen waarom dat is? Ik heb dit n.l nooit gedaan. groetjes Gitana

Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor de reakties. :thumb: :thumb:
groetjes Gitana

Hi Gitana,
De optie immuniseer werkt puur als bescherming. Zoals het al zegt, maakt je computer immuun voor sommige spyware.
Wat betreft de overige opties die je krijgt bij downloaden (jou vraag): je kan deze uitschakelen zodat je het niet steeds terug krijgt. Klik met rechte muis op bijv. Engelse help (of anders). Je krijgt dan verschillende opties waarvan een: Voeg toe aan negeer lijst. Doe dat en je krijgt de onnodige updates niet meer

grtz
Bugsy F

Hallo Bugs Bunny. Wederom bedankt voor de uitleg. En vooral voor de welkome tip van de uitsluitingen, dat wist ik ook nog niet en is wel zo gemakkelijk. Meer overzichtelijk. thanks..:thumb:
mvg Gitana

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan