Spybot wel en niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Spybot haalt AvenueA, inc eruit. Daarmee wordt bij mij IE geblokkeerd in de zin>> deze pagina reageert niet>> en dan kan ik IE dus niet gebruiken. Ik vraag mij af hoe ik hier nu weer aan kom. Ik repareer met spybot en bij een volgende screen wordt Avenue ook niet meer gevonden maar toch blijft ie IE blokkeren. Wat is dat Avenue toch voor een ding?? erger dan een virus of worm iig

Dit vond ik erover:

Sybot S&D downloaden, en instellen als hier wordt aan gegeven:
Advertising.com and Avenue A are tracking cookies that are targeted by Spybot. Spybot is alerting you to the fact that it is trying to download itself on to your computer and giving you the option to accept it or not. Unless you wan't to be given the option to accept it, open Spybot, go to the Immunize page and in the "permanently running bad download blocker for IE" section click the dropdown arrow and choose "block all bad pages silently". That way Spybot will protect you from such 3rd party tracking cookies without pestering you with the popup. It will just do it - silently.

Heeft daar gewerkt.

Dat heb ik al gedaan, maar werkt niet

en nog erger... als je spybot op dialoog zet of vraag bevestiging dan kan je klikken wat je wilt maar dan krijg je het niet meer weg, wel slecht van spybot denk ik....

Op google vind ik er maar zeer weinig over, merkwaardig genoeg, maar geen oplossing, wel zoals boven beschreven in spybot maar dat werkt niet.

wim 1960

Er is een officiele AvenueA, inc site dat is de tweede in jouw antwoord, maar ik vind het probleem niet terug daar, kijk ik er overheen ??

Dat zal ik je vertellen Wim. De eerste topic gaat specifiek over Spybot 1.4 wat ie aan geeft te doen maar wattie niet doet!, met als voorbeeld AvenueA, inc omdat ik op dit moment geen ander voorbeeld heb. Dus spybot haalt er wat uit en dan vervolgens verandert er niets! En als ik het dan toch over AvenueA, inc heb wil ik specifiek hier een draadje over openen omdat dit een wel zeer vervelend dingetje is. Blokkeert namelijk volledig de opstart van IE!!, lijkt mij een ernstig en groot genoeg probleem om een topic apart over te openen. Hopelijk krijg je er geen last van en krijg ik op tijd een oplossing voordat anderen er ook problemen mee krijgen. Vorige keer moest ik formateren en het lijkt er op dat het nu weer moet en dat ondanks alle beveiliging die ik heb. Als jij weet hoe ik eraan kom en misschien ook weet hoe ik er van af kan komen dan graag HIER je antwoord. In hijack zie ik niets byzonders.

Dit stond in een andere topic gesloten door Crash zonder mogelijkheid tot verweer. Terwijl het twee volledig verschillende topics zijn. Gastvrijheid en elementair fatsoen en respect voor leden is kennelijk geen goed voornemen van Crash voor 2005, maar wat mij betreft de beste wensen en misschien kun je je wat minder machtswellustig en meer fatsoenlijk gedragen want zonder verweer iemand de mond snoeren hoort niet in Nederland en misbruik van je macht al helemaal niet. In plaats van te helpen een oplossing voor mijn probleem te vinden, zit je alleen maar te zeuren over niets.

Gaan we het hier nu hebben over Spybot dat zijn werk niet goed doet of over AvenueA,inc mi een zeer gevaarlijk en in ieder geval vervelende url of wat het ook zijn mag. Twee topics door elkaar dus dank zij Crash.

Geplaatst door egkok
it stond in een andere topic gesloten door Crash zonder mogelijkheid tot verweer. Terwijl het twee volledig verschillende topics zijn. Gastvrijheid en elementair fatsoen en respect voor leden is kennelijk geen goed voornemen van Crash voor 2005, maar wat mij betreft de beste wensen en misschien kun je je wat minder machtswellustig en meer fatsoenlijk gedragen want zonder verweer iemand de mond snoeren hoort niet in Nederland en misbruik van je macht al helemaal niet. In plaats van te helpen een oplossing voor mijn probleem te vinden, zit je alleen maar te zeuren over niets.
Ik weet niet waar jij last van hebt, maar je begint zelf nu 2005 ook niet echt op een fatsoenlijke manier.
Je kunt het natuurlijk erg aandikken, door te zeggen dat een Moderator misbruik van zijn "macht" maakt.:rolleyes:

Je had natuurlijk ook via de PB of E-mail mij kunnen aanspreken, in plaats dit in een topic te doen.
Dus je verhaal over geen verweer kunnen geven gaat hier helemaal niet op.

Daarbij hebben de Moderators de mogelijkheid een topic dicht te doen, als zij vinden dat het in strijd is met de huisregels.

In grote lijnen komen de twee topics op hetzelfde neer, dus heb ik dat andere topic opslot gedaan.

Ik heb last van Moderators die zomaar zonder mogelijkheid tot verweer of antwoord een topic sluiten. Ik denk dat niemand dat leuk vind en jij ook niet. Hetzelfde als de haak van de telefoon erop gooien of de deur voor iemand dicht smijten. Gewoon onbeschoft dus in mijn opinie. Helaas ben je de enige niet maar je kunt zoiets altijd nog afleren. Het gebeurt maar al te vaak waar moderators het voor het zeggen kunnen hebben, flexibiliteit is soms ver te zoeken bij deze mensen helaas. Zo ontstaan maar al te vaak irritaties en ruzies die volkomen overbodig zijn. En nog even door zeurend over de gesloten topic. De een gaat over Spybot die iets detecteert, in het voorbeeld van mij dus AvenueA, inc, maar als je de boel fixt dan is het probleem niet op gelost en de andere Topic gaat over AvenueA, inc op zich. Dat is een groot probleem en twee verschillende topics doorelkaar werken naar mijn gevoel alleen maar verwarrend en dat dreigde te gebeuren in de eerste topic, vandaar dat ik een nw. opende alleen gaand over AvenueA, inc. Even goeie vrienden hoor crash, ik wens je zelfs geen AvenueA, inc besmetting toe dus....zand erover. gr. elbert kok

Topics worden inderdaad meteen gesloten, als de betreffende Moderator dat nodig vind. Als je moet wachten of iemand nog een verweer woord heeft, dan is het eind zoek.(welles/nietes spelletje) Daarbij geef ik net al aan, dat je via PB of E-mail je toch nog kunt verweren. Ook zou je een andere Moderator kunnen aanspreken. Mocht je gegronde redenen hebben, dan twijvel ik er niet aan dat de betreffende Moderator je topic weer open gooit.

Dit is niet de eerste keer dat je zo'n discussie aangaat, met anderen. Waarom, dat begrijp ik nog steeds niet.:confused:

Die discussies zal je altijd blijven houden. Niet zo onbegrijpelijk, omdat het ergenis opwekt en ik ben een hele normale jongen hoor. Maar in het huidige geval heb je gewoon ongelijk met je argumentatie, anders zou je mij niet horen ondanks dat ik me toch erger. Het lijkt ook zo schoolmeesterachtig. En we zijn toch volwassenen onder elkaar naar ik mag hopen en geen schoolmeesters met een stel vervelende kinderen dat terecht moet worden gewezen. Ik blijf overigens wel altijd lang door zeiken over iets wat me niet bevalt maar dat heb ik altijd als ik denk dat ik niet word begrepen. Vandaar.

Je en ook nog eens een keer door al dat gedoe krijg ik mooi geen antwoord meer op die AvenueA, INC toestand.

Aiiiiiiiii als ik het niet dacht. Er waren voor mij twee kandidaten voor AvenueA, inc, Firefox en Spybot zelf maar na detectie met spybot 1.4 zie ik nu dat die Avenue met een cookie door firefox zelf wordt binnengebracht, dat lijkt me toch wel ernstig als daardoor IE het niet meer doet!! Deleten van Firefox lost echter het probleem niet op want dat had ik al geprobeerd.

IE doet het weer na activeren van adwatch se pro

Daar zit ie tussen de blocked url's, op heel internet geen oplossing te vinden voor die AvenueA toestand. Dus doet u er uw voordeel mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan