Ik heb last van Moderators die zomaar zonder mogelijkheid tot verweer of antwoord een topic sluiten. Ik denk dat niemand dat leuk vind en jij ook niet. Hetzelfde als de haak van de telefoon erop gooien of de deur voor iemand dicht smijten. Gewoon onbeschoft dus in mijn opinie. Helaas ben je de enige niet maar je kunt zoiets altijd nog afleren. Het gebeurt maar al te vaak waar moderators het voor het zeggen kunnen hebben, flexibiliteit is soms ver te zoeken bij deze mensen helaas. Zo ontstaan maar al te vaak irritaties en ruzies die volkomen overbodig zijn. En nog even door zeurend over de gesloten topic. De een gaat over Spybot die iets detecteert, in het voorbeeld van mij dus AvenueA, inc, maar als je de boel fixt dan is het probleem niet op gelost en de andere Topic gaat over AvenueA, inc op zich. Dat is een groot probleem en twee verschillende topics doorelkaar werken naar mijn gevoel alleen maar verwarrend en dat dreigde te gebeuren in de eerste topic, vandaar dat ik een nw. opende alleen gaand over AvenueA, inc. Even goeie vrienden hoor crash, ik wens je zelfs geen AvenueA, inc besmetting toe dus....zand erover. gr. elbert kok