Spybot.Worm

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan72

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
Berichten
110
Wie weet, hoe ik de W32/Spybot.Worm uit mijn computer kan verwijderen?

Ik ben benieuwd naar reactie.

Groetjes,

Jan
 
Ik heb dit virus laatst verwijderd bij iemand op de pc
Vraag je je af hoe?

door te formatteren

want ik heb de aanwijzingen gevolgd van de link een paar berichten terug maar dat werkte bij mij nie en nu ik die pc heb gefrmateerd was ie weg

groeten jeroen
 
Geplaatst door Puschkin_Vibe
Ik heb dit virus laatst verwijderd bij iemand op de pc
Vraag je je af hoe?

door te formatteren

want ik heb de aanwijzingen gevolgd van de link een paar berichten terug maar dat werkte bij mij nie en nu ik die pc heb gefrmateerd was ie weg

groeten jeroen

Tja, na formatteren is die worm wel weg natuurlijk.:(
Even een HijackThis-log plaatsen in de daarvoor bestemde topic kan natuurlijk ook, dan ben je er zó vanaf zonder te hoeven formatteren: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=172491
 
Hoi ik heb hetzelfde virus (worm) op mijn computer zitten en al die tips die ik hier zoals scannen of formateren heb ik al uit geprobeerd en zelfs als ik geformateerd heb en xp opnieuw geinstaleerd heb heb ik nog steeds last van die worm..
 
Geplaatst door Jennifer15
Hoi ik heb hetzelfde virus (worm) op mijn computer zitten en al die tips die ik hier zoals scannen of formateren heb ik al uit geprobeerd en zelfs als ik geformateerd heb en xp opnieuw geinstaleerd heb heb ik nog steeds last van die worm..

Neem dan de link van Buffy eens door
 
Ik heb dit virus al is eerder gehad..en hier een bericht geplaats, om hulp te vragen toen kreeg ik die link van buffy ook. heb ik al uit geprobeerd of ik doe het verkeerd of het werkt niet
 
Geplaatst door Jennifer15
Ik heb dit virus al is eerder gehad..en hier een bericht geplaats, om hulp te vragen toen kreeg ik die link van buffy ook. heb ik al uit geprobeerd of ik doe het verkeerd of het werkt niet
Heb je dan ook in de link van Buffy een Hijack this log achter gelaten?
 
dat lukt me dus niet. ik ben niet zo slim hiermee..ik heb ook geen verstand van comps..
 
Geplaatst door Jennifer15
dat lukt me dus niet. ik ben niet zo slim hiermee..ik heb ook geen verstand van comps..
Door buffy
Stap voor stap uitleg Hijack this;

1. Start HijackThis door te dubbelklikken op HijackThis.exe.

2. Klik op de knop "Scan".

3. Klik op de knop "Save log" (dat is dezelfde knop, maar in plaats van "Scan" staat er nu "Save log" op) en sla je log op als *.txt-bestand.

Je ziet dat de scanresultaten nu worden geopend in Kladblok.

4. Kies in het menu Bewerken (linksboven) voor "Alles selecteren". Kies vervolgens in datzelfde menu voor "Kopiëren".

5. Klik in de link die door Buffy is neergezet op "Reageer op bericht", zodat je een nieuw bericht kunt plaatsen. Klik in dat lege bericht één maal met je rechtermuisknop en kies voor "Plakken" (of "paste"). Je ziet dat je log nu in het bericht verschijnt. Klik op "plaats bericht" en je log wordt geplaatst.

6. Wacht het antwoord af en volg de instructies die je zult krijgen zorgvuldig op.
 
Heb je SpyDoctor of SpyWAREdoctor?
 
Alexa (multiple) general malware *
TinyBar (multiple) general malware *
C-Dilla (HKLM\SOFTWARE\C07ft5Y) registry key *
Tracking Cookie (janey@mediaplex[1].txt) cookie file *
Tracking Cookie (janey@tribalfusion[1].txt) cookie file *
Tracking Cookie (janey@stat.onestat[2].txt) cookie file *
Tracking Cookie (janey@doubleclick[2].txt) cookie file *
 
Gelukkig, want SpyDoctor is een verkeerd programma. Waarom plaats je niet even een HijackThis logje op het forum? zie de post van Crash hierboven (vooral het stukje tekst van Buffy dat hij quote). Mocht er een bepaald punt zijn wat je echt totaal niet begrijpt, kun je het altijd vragen :)

Voor uitleg met plaatjes kun je hier kijken:

http://home.filternet.nl/~hansp21/hijackthisuitleg.html
 
dankjewel ik zal het later in de middag even op me gemak doen anders moet ik me nu haasten en dan lukt het helemaal niet..alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan