Spybot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TorukMakto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Hallo mensen.
Ik heb een vraag over Spybot S&D 1.2. Ik heb deze zo ingesteld dat deze start na opstart PC. Dit bevalt me niet en kan met geen mogelijkheid terug naar instellingen om dit te veranderen. Weet iemand hier een oplossing voor? Bij voorbaat dank L.Slaats.

Start > Programma's > Spybot S&D > Advanced Mode.
Kun je dan wel in de instellingen komen?

Groetjes,

Pieter

Goede middag Pieter.
Zowel in deze mode als in de Easy mode start hij gelijk met scannen. Dit is op zich het probleem niet omdat ik dit zelf zo ingesteld heb, maar kan dit niet meer veranderen.

Ik heb die optie net aangevinkt en hij start dan meteen de scan, maar daarna gaat het programmavenster open en kan ik gewoon weer bij de opties. :confused:

Groetjes,

Pieter

Hoi, open spybot, in de linker kolom instellingen aanklikken even naar beneden scrollen en daar heb je automatisering, vinkje weghalen bij Autostart programma bij opstarten van de computer.
Groetjes

l.slaats,

Start > Zoeken > configuration.ini > OK
Je vindt configuration.ini eenmaal in Application Dta\All Users en je vindt Default Configuration.ini in de Spybot S&D folder.
Maak een kopie van de Default Configuration.ini, sla deze op als Configuration.ini en zet deze in de plaats van Default Configuration.ini
Dat zou Spybot S&D terug moeten zetten naar de oorspronkelijke instellingen.

Groetjes,

Pieter

Pieter en khk 464.
Ik weet zeker dat dit met de instellingen te maken heefd. Spybot werkte goed tot dat ik de volgende instellingen heb veranderd: Instellingen:aangevinkt bij automatische instellingen:Controlle na opstart PC-Automatische fouten verwijderen, en ook zo iets als dit programma 1 minuut later te starten. Hierna kon ik niet meer terug naar de startpagina. Oke Pieter ik ga dit eens proberen.

l.slaats.,

Deinstalleer spybot en installeer even opnieuw. Is binnen 3 minuten gebeurd.

Saldos.
Ik heb in eerste instantie de raad opgevolgt van Pieter. Helaas lukte dit niet. Hij begon gelijk weer met scannen. Heb vervolgens hierna alles verwijderd en vervolgens Spybot S&D 1.2 gedownload. Toen ik deze opstarte kreeg ( jawel hoor) begon hij gelijk weer met scannen!Heb vervolgens systeemherstel uitgevoerd. Na deze bewerking starte Spybot goed op, welleswaar in de engelse versie maar naar een paar Updates was dit weer dik in orde. De oorzaak ligt ergens bij de instellingen. Ik denk vooral aan die instelling waar je de tijd kan instellen voordat Spybot zou gaan scannen ( had deze op 1 minuut gezet). Groeten L.Slaats.

Geplaatst door l.slaats.
Saldos.
Ik heb in eerste instantie de raad opgevolgt van Pieter. Helaas lukte dit niet. Hij begon gelijk weer met scannen. Heb vervolgens hierna alles verwijderd en vervolgens Spybot S&D 1.2 gedownload. Toen ik deze opstarte kreeg ( jawel hoor) begon hij gelijk weer met scannen!Heb vervolgens systeemherstel uitgevoerd. Na deze bewerking starte Spybot goed op, welleswaar in de engelse versie maar naar een paar Updates was dit weer dik in orde. De oorzaak ligt ergens bij de instellingen. Ik denk vooral aan die instelling waar je de tijd kan instellen voordat Spybot zou gaan scannen ( had deze op 1 minuut gezet). Groeten L.Slaats.

hm, wel vreemd. Maar probleem is in iedere geval opgelost. Dat is het belangrijkste :)

Het motto van Spybot is toch "gebruik op eigen risico"
Groeten L.Slaats.

Geplaatst door l.slaats.
Het motto van Spybot is toch "gebruik op eigen risico"
Groeten L.Slaats.

Inderdaad,

Zeker in de eerste versies was daar een goede reden voor omdat er nogal wat dingen mis gingen na het installeren van spybot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan