Spybot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank57

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
Hoi
Ik heb windwos opnieuw geinstalleerd en merk dat als ik spybot open dat ik het diskette station even hoor ratelen, dat was eerder niet.

weet iemand hoe dit kan?

alvast bedankt

Verplaatst Windows Xp ----->>> Spyware problemen

Ik kan niks vinden over Spybot en een ratelende floppy. Spybot al verwijderd en opnieuw geinstalleerd met de updates?

Verplaatst Windows Xp ----->>> Spyware problemen

Ik kan niks vinden over Spybot en een ratelende floppy. Spybot al verwijderd en opnieuw geinstalleerd met de updates?
ik vind het ook raar, ik zal 's verwijderen.
gebeurd alleen als ik spybot open dus tijdens het openen hoor ik even het diskette station ratelen.

Ik heb net even hier Spybot opgestart, maar geen floppy geratel.:confused:

Ik heb net even hier Spybot opgestart, maar geen floppy geratel.:confused:
heb het verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nog steeds dat geratel bij opstarten, ook tijdens de installatie ratelde het disketestation even.

ik had cclaeaner eerst laten opruimen voordat ik opnieuw ging installeren.
Vind het maar vreemd/

Hoi,

Effe gechecked ... en inderdaad, bij mij hetzelfde.
Niet dat ik me er verder aan stoor hoor .... weet ook niet of het 'voordien' niet zo was.
W.s. wordt ook gecontroleerd of er floppy is dat op spyware moet worden gecontroleerd ....

Hoi,

Effe gechecked ... en inderdaad, bij mij hetzelfde.
Niet dat ik me er verder aan stoor hoor .... weet ook niet of het 'voordien' niet zo was.
W.s. wordt ook gecontroleerd of er floppy is dat op spyware moet worden gecontroleerd ....
gelukkig ddat ik niet de enige ben, stoort mij ook niet maar vond het vreemd omdat di eerder nooit gebeurde, ik heb al een online virusscan gedaan met bitdefender maar virusvrij.
zou ook denk ik aan een update kunnen liggen van spybot.

maar dat ratelen gebeurd dus niet als ik ga scannen met spybot, het gebeurd dus als ik spybot opstart.

bedankt

Laatst bewerkt:
Wie weet 'denkt ' Spybot dat er nog een diskette in het station zit, misschien kun je deze check uitschakelen in de Instellingen van Spybot S&D. Ga in Spybot S&D naar Modus en kies voor Geavanceerde modus. Ga dan linksonder naar Instellingen, en vervolgens klik je aan de linkerkant weer op Instellingen. Dan is er ook een onderdeel ( aan de rechterkant ) Automatisering, en dan het onderdeeltje Start van het programma. Misschien de eerste optie daaronder? :)

Wie weet 'denkt ' Spybot dat er nog een diskette in het station zit, misschien kun je deze check uitschakelen in de Instellingen van Spybot S&D. Ga in Spybot S&D naar Modus en kies voor Geavanceerde modus. Ga dan linksonder naar Instellingen, en vervolgens klik je aan de linkerkant weer op Instellingen. Dan is er ook een onderdeel ( aan de rechterkant ) Automatisering, en dan het onderdeeltje Start van het programma. Misschien de eerste optie daaronder? :)

5zp6xbd.jpg

als ik dat aanvink gaat die gelijk scannen als ik spybot opstart dus dat is het niet.

Laatst bewerkt:
Dan weet ik het ook niet, maar ik heb hier of op een ander forum wel eens hetzelfde probleem gehoord, weet niet of er toen een oplossing is gekomen.
Anders moet je ermee leren leven.:)

ach het is niet eens een probleem ik wilde alleen weten of het mischien aan mijn pc ligt maar dat denk ik niet.
Ik heb geen zin om weer te formatteren en de rest werkt allemaal goed dus zal wel in een van de nieuwe upddates van spybot ziten.

bedankt voor je reactie en ik zal ermee proberen te leven:D

ach het is niet eens een probleem ik wilde alleen weten of het mischien aan mijn pc ligt maar blijkbaar niet want Ommeren heeft het ook..
Ik heb geen zin om weer te formatteren en de rest werkt allemaal goed dus zal wel in een van de nieuwe upddates van spybot zitten en dan moet spybot met een oplossing komen.

bedankt voor je reactie en ik zal ermee proberen te leven al zal dat moelijk zijn:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan