Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind het ook raar, ik zal 's verwijderen.Verplaatst Windows Xp ----->>> Spyware problemen
Ik kan niks vinden over Spybot en een ratelende floppy. Spybot al verwijderd en opnieuw geinstalleerd met de updates?
heb het verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nog steeds dat geratel bij opstarten, ook tijdens de installatie ratelde het disketestation even.Ik heb net even hier Spybot opgestart, maar geen floppy geratel.![]()
gelukkig ddat ik niet de enige ben, stoort mij ook niet maar vond het vreemd omdat di eerder nooit gebeurde, ik heb al een online virusscan gedaan met bitdefender maar virusvrij.Hoi,
Effe gechecked ... en inderdaad, bij mij hetzelfde.
Niet dat ik me er verder aan stoor hoor .... weet ook niet of het 'voordien' niet zo was.
W.s. wordt ook gecontroleerd of er floppy is dat op spyware moet worden gecontroleerd ....
Wie weet 'denkt ' Spybot dat er nog een diskette in het station zit, misschien kun je deze check uitschakelen in de Instellingen van Spybot S&D. Ga in Spybot S&D naar Modus en kies voor Geavanceerde modus. Ga dan linksonder naar Instellingen, en vervolgens klik je aan de linkerkant weer op Instellingen. Dan is er ook een onderdeel ( aan de rechterkant ) Automatisering, en dan het onderdeeltje Start van het programma. Misschien de eerste optie daaronder?![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.