Spyhunter na verwijderen melding tijdens windows 7 opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjboeve

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Onlangs heb ik Spyhunter geinstalleerd om een probleem met mijn computer te fixen. Echter nu heb ik het volgende probleem, ik heb Spyhunter via windows verwijdert.

Nu krijg ik telkens tijdens het opstarten van Windows 7 de volgende melding: Enigma Software group LLC, Custom removal in action.... en dan finished en dan start windows op.

Hoe krijg ik dit weg?

Ik maak gebruik van windows 7

Probeer het weer eens te installeren en dan verwijderen, volgens mij zit er een uninstall programma bij.

Wellicht dat dit werkt. Die uninstal zie je nu kennelijk niet meer omdat je die verwijderd hebt. Hoop dat dit helpt.

Installeer geen andere rommel.

Of dit even lezen. En of in veilige modus. En of systeemherstel. Dit zijn wat opties.

http://www.computeridee-totaal.nl/spyhunter-verwijderen/

Laatst bewerkt:
Jammer genoeg werkt dit laatste niet, geprobeerd het opnieuw te installeren en in veilige modus te verwijderen, maar geen resultaat de melding blijft nog steeds daar staan tijdens het opstarten van Win 7.

Iemand andere ideeën?

Ik had hetzelfde probleem, ik heb alle registerverwijzingen naar enigma en spyhunter verwijderd maar dit veranderde niets aan de melding. Uiteindelijk heb ik autoruns gedraaid en in het tabblad Boot Execute stond een verwijzing naar de registersleutel HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\BootExecute sh4native.exe. Verwijder deze sleutel en of het bestand dat te vinden is in c:\windows\system32\sh4native.exe en er zal geen melding meer verschijnen.

Dankje

via deze manier is het mij nu ook eindelijk gelukt! mijn dank is groot.

Spyhunter 4 verwijderen

Ik heb onlangs Spyhunter 4 gedownload, maar kan deze niet meer verwijderen.

Als ik "niet bekend" selecteer, moet ik een code van 28 tekens invoeren, genaamd "Class ID".

Laatst bewerkt:
Hier vind je een overzicht van de CLSIDs van de mappen in Windows.

Laatst bewerkt:
Dat gaat niet werken. We gaan het anders aanpakken.

Maak gebruik van het installatiebestand.
Download SpyHunter van deze link naar bijvoorbeeld het bureaublad.
Voer het installatiebestand uit als administrator via de rechtermuisknop.
Selecteer de gewenste taal en kies vervolgens in het installatie scherm voor verwijderen.

Na het verwijderen komt er een afbeelding van enigma en wordt het programma niet verwijderd. Het blokkeert het a.h.w.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan