spywara of niet in bleumountain

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Hallo,

Zoals jullie weten, zit er overal spy in die smileys die je van internet download. Hotbar enzo ........

Voorheen had ik altijd icredimail, maar dat is zo'n groot bestand, dus dat wil ik eigenlijk niet.

Nou heb ik deze gevonden, en ziet er best leuk uit, maar hoe kan ik het nou vertrouwen ?? Weten jullie dat ? Kan ik dit op mn pc zetten ??

Ik voeg de link toe.

http://www.bluemountain.com/mail/

alvast bedankt voor jullie reacties

ik zou die dingen niet betrouwen.
Geef mij maar gewoon mozilla thunderbird

Er schijnt voor Outlook express ook een ander pakket te zijn, maar doe mij alleen maar platte text mail in thunderbird.

Groeten Oossie

Er staat wel dat er geen spyware inzit maar kun je zoiets vertrouwen?
Waarom zou men zoiets voor niets aanbieden denk ik dan? Wat verdienen ze er aan? Dat zal toch iets moeten zijn.

Sungirl, je pc loopt net weer en is lekker schoon. Hou em zo en ga eerst een poos met Outlook Express aan de gang.
Je kunt smileys en gifjes zat downloaden.

Geplaatst door Elisa

Waarom zou men zoiets voor niets aanbieden denk ik dan? Wat verdienen ze er aan? Dat zal toch iets moeten zijn.

Dus jij veronderstelt dan ook dat ccleaner en elke linux distro dus rechtstreeks spyware zijn.
De reden dat ze zoiets voor niets aanbieden is snel te vinden op de site door even op join te drukken. Ze hebben wel degelijk pakketen waar je voor moet betalen.
Het mailprogramma kan dan dienen om te mensen hun vertrouwen te winnen.

begrijp me niet verkeerd ik betrouw het programma nog altijd niet hoor.

vertrouwen ??

ja, daarom vroeg ik het juist. Het zag er zo leuk uit, maar voordat ik het spul op mn pc zet, wilde ik toch wel wat meningen van pc techneuten. En die heb ik nu. Bedankt, ik blijf er van af.

Maar toch is het zo, ad-aware en spybot is toch ook gratis, net als zovele andere progjes.

Ik kijk altijd hier even als ik wat leuks vind op het internet, of het hier bekend is.

eh ja, mn pctje is schoon, en die houd ik ook zo.

bedankt voor jullie reacties

Maar toch is het zo, ad-aware en spybot is toch ook gratis, net als zovele andere progjes.
Ja, dat klopt.
Maar met al die smileys kun je een hoop op je pc zetten zonder dat je het weet.

Dus jij veronderstelt dan ook dat ccleaner en elke linux distro dus rechtstreeks spyware zijn. Je gaat wel erg kort door de bocht.
Je weet heel goed dat er in de uitvoering van een anti-spyware programma en een mail-programma een behoorlijk groot verschil zit.
Bovendien heb je programma's die hun strepen al verdiend hebben en onbekende zoals bluemountain moeten het nog maar gaan bewijzen.
Ik neem in ieder geval geen risico.

Sungirl, mocht je een hoop smileys willen hebben mail dan je e-mailadres naar me. Ik heb er zat!

Als ik het volgende lees dan is het dezelfde link als die van sungirl.

"BlueMountain Description
Blue Mountain is a tracking cookie that monitors your Internet activity and gathers your personal information as you surf the web. This information may be retrieved by the parent company, without your consent.

www.BlueMountain.com

Bah, wat een vieze trucjes toch!

Geen fijn trucje, ver van wegblijven zelfs.

Groeten Oossie

Al die jpeg's kunnen ik weet niet hoeveel progjes bevatten :D

Er schijnt voor Outlook express ook een ander pakket te zijn,
Weet je niets meer?
Je kunt wel stationary downloaden. Er zijn heel wat briefpapiertjes voorradig maar er zitten er tussen..........
:(

Ik heb het ooit wel eens gezien, zal vanavond even thuis kijken.

Groeten Oossie

voor Mario

Sorry hoor Mario, ik kon daar niet meer reageren op je bericht, dus doe ik het hier maar even. :o

Zoals je ziet, had ik hier meer suc6, :p daar werd totaal niet gereageerd. In het vervolg zal ik dan eerst de ene sluiten en de andere openen.

ben je nu niet :evil: meer ???

Om mij boos te krijgen is wel meer voor nodig en jij kunt geen vragen sluiten alleen op opgelost zetten ;)

oke, wat moet ik dan doen om je boos te krijgen :D

tja, zo mogen we samen toch allebei op een knopje drukken :D

thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan