Spyware, Advertenties & Slome Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marijn92

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2008
Hallo
Sinds vanmiddag heb ik last van een erg trage computer.
In eerste instantie wist ik niet wat er aan de hand was maar na een paar minuten stroomde het vol met advertenties en allemaal gezeur.
Ik heb natuurlijk ff gescand en mijn computer had ook een virus. Maar daarna bleef het maar doorgaan. Steeds weer zon advertente : Uw computer bevat 3305 virussen.... en meer van die dingen.

Weet iemand een goede oplossing, scanner of iets anders,laat het hier graag aan mij weten. :thumb:

Groeten en alvast bedank, Marijn

Klinkt als spyware, als ik jouw was zou ik webroot spysweeper proberen (http://www.digitalriver.com/v2.0-img/operations/webroot/html/061018/webroot_4nl.html dan op gratis scan starten drukken krijg je download met het programma) dit was vorig jaar de nummer 1 scanner dus hij is wel goed of je er alles mee wegkrijgt weet ik niet maar hoop t wel voor je! Suc6 ermee:thumb:

Oke bedankt,
ik download hem wel ff en ik ben ook super anti spyware aan het downloaden, dus hopelijk komt het goed
Bedankt:)

Alleen is SpySweeper niet gratis en Superantispywarw wel

Dat klopt maar iets wat betaald is werkt vaker beter dan iets wat niet betaald is, plus dat webroot spysweeper vorig jaar de beste scanner was en hij nu alleen nodig is om de meeste meuk eraf te halen ;)

Onderschat dan toch Superantispyware niet!!!!

Ik heb nu Superspyware PRO gedownload via het usenet dus geheel illegaal:P... maar die werkt wel en ik heb ook Spyweeper ook illegaal:P.

Maar Meer ideen altijd welcome ! Bedankt mensen voor jullie reacties:):):):):)

Ik zou eerst maar eens uitgebreid gaan scannen en kijken welk resultaat dat heeft!

spam/virus

Ik zou toch ook maar eens een contra expertise doen met een ander virusscanprogramma
een van de gratis (on-line) virusscanners zoals Panda of Trend on line geeft soms ook verrassende (vaak niet leuke) uitkomsten.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan