Spyware alert van MS??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe is het probleem bij jou nu opgelost? Misschien is dat ook een mogelijke oplossing voor de andere persoon.

Ik heb gedaan wat jullie hebben geadviseerd; een Hijackthis log geplaatst en een deskundige heeft me er inderdaad mee geholpen. Eigenlijk begrijp ik zelf niet precies waardoor het is opgelost. Dat had ik ook al gemeld op het ASO Forum, maar daar kreeg ik als antwoord dat het niet uitmaakt, als het maar weg is. Dat is voor mij ook zo. Het biedt alleen weinig hulp voor anderen met een zelfde probleem. Misschien is het handig als ik de link naar mijn geplaatste probleem daar plaats? Zodat men kan zien wat er is gepasseerd.

mhttp://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=3865&goto=newpost

Die link maakt niet uit.
Iedere computer heeft andere programma's en dus een ander Hijackthis logje. Als de andere persoon een logje wil plaatst moet hij even naar bericht 3 in dit topic kijken (die van Buffy). Daar staat in hoe hij een logje kan plaatsten.

Ik begrijp het. Spijtig genoeg moet ik constateren dat ik niet duidelijk kan maken hoe mijn probleem is opgelost. Jammer, want ik ben al een aantal maal goed geholpen op dit forum. Ik zou graag een ander ook eens van dienst zijn...:confused:

Dat jij hierbij niet kan helpen kan je niks aan doen. Dat komt omdat Hijackthis een programma is wat ''moeilijk'' te begrijpen is. De mensen die, die logjes oplossen hebben er voor moeten leren, er zijn namelijk allemaal regels voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan