Spyware Doctor Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Programma PC Spyware.Doctor.v5.0.0.174-FFF 5 april 2007

PC is met 70% vertraagd,pc spyware doctor zit in de opstartsector aut.updates
Duurt erg lang voordat de scan klaar is bij 22% tijdens volledige scan gaat me PC ineens uit verklaar dit eens?
er worden 5 popups met melding HOOG gevonden omdat scan niet 100% word afgemaakt kan ik niks ondernemen
na 22% tijdens het scannen word PC gereboot verklaar dit dan eens?

alleen maar problemen met deze tool

ik verw8 een duidellijke antw.

Duurt erg lang voordat de scan klaar is bij 22% tijdens volledige scan gaat me PC ineens uit verklaar dit eens?
er worden 5 popups met melding HOOG gevonden omdat scan niet 100% word afgemaakt kan ik niks ondernemen

Anders nog iets?:o

je verwacht een duidelijk antwoord..hmmm

ok...

verwijder de tool, en gebruik webroot spysweeper

duidelijk genoeg???

succes:thumb:

Rob

Ten eerste zou ik zo'n programma met zoveel problemen er meteen afgooien dus waarom jij dat niet wil is mij een raadsel en ten tweede bevalt het zinnetje "ik verw8 een duidelijk antwoord" mij niet en kan je er van uitgaan dat men op zo'n manier niet staat te popelen jou verder te helpen...

Er zijn zat andere programma's die WEL werken zoals Ad Aware, Spybot Search and Destroy, AVG Anti Spyware......

Laatst bewerkt:
Zet de realtime protection ( onderdeel OnGuard ) eens uit.
Belachelijk slecht programma, gewoon met de standaard programma's proberen die wel werken zoals Raymond aangeeft.

En mocht je het verder willen gebruiken, wij zijn niet de makers van dat programma, oftewel: mail naar hen niet naar ons.

Laatst bewerkt:
Zo slecht is Spywaredoctor toch helemaal niet, ze willen alleen dat je er voor betaald.

Vindt af en toe toch wel dingen die andere programma's weer niet vinden.

Laatst bewerkt:
Zo slecht is Spywaredoctor toch helemaal niet, ze willen alleen dat je er voor betaald.

Zo slecht misschien niet, maar in dat vorige berichtje zitten ook m'n eigen '' minder goede '' herrineringen in, van mij mag je het gebruiken maar dan weet je gewoon dat je pc langzamer opstart en gewoon langzamer wordt.
Het scant best goed en vindt vrij veel maar de realtime protection is echt minder.
En waarom Spyware Doctor gebruiken als er betere en goedkopere alternatieven zijn die vaak beter presteren....

realtime heb ik uit staan, en scannen doet hij goed.

ik heb het zelfde probleem na updaten van V4 naar V5. Schijnt een probleem te zijn met Norton Internet Security en met .Internet explorer 7 ik heb div. update geprobeert tot
V5.0.0.177 Smart update doet het slecht het scannen te lang. je kan bij PC tools de oude Versie 4 weer op halen en wachten tot ze het probleem hebben ogelost

ik heb het zelfde probleem na updaten van V4 naar V5. Schijnt een probleem te zijn met Norton Internet Security en met .Internet explorer 7 ik heb div. update geprobeert tot
V5.0.0.177 Smart update doet het slecht het scannen te lang. je kan bij PC tools de oude Versie 4 weer op halen en wachten tot ze het probleem hebben ogelost

Kijk eens op http://www.pctools.com/forum/forumdisplay.php?f=54 het probleem zit wereldwijd

Alleen een probleem met Norton?
Hier heb ik even de Spyware Doctor Starter Edition geinstalleerd met het Google Pack om even te kijken naar de nieuwe versie maar ik heb geen problemen met IE7.

Alleen een probleem met Norton?
Hier heb ik even de Spyware Doctor Starter Edition geinstalleerd met het Google Pack om even te kijken naar de nieuwe versie maar ik heb geen problemen met IE7.

met de eerdere versies wel ik had in het begin problemen met de Autom. smartupdates
met versie 5.0.0.177 ging het weer redelijk maar mijn computer bleef traag het scannen duurde te lang in V.5 zit ook Anti virus . gisteren de helezooi ervan af gehaald en via
PC Tools Spyware Doctor V.4 geinstalleerd . Deze laatste versie hebben ze vanwege de problemen weer terug gezet en wordt weer geupdated kijk voor de lol op het vogende Adres http://www.pctools.com/forum/forumdisplay.php?f=54 ellende allom conflicten met meerdere programma's . het lijkt wel of wij de Beta testers zijn

kijk voor de lol op het vogende Adres http://www.pctools.com/forum/forumdisplay.php?f=54 ellende allom conflicten met meerdere programma's . het lijkt wel of wij de Beta testers zijn

Dat is wel waar ja, maar het is helemaal niet zo'n slecht programma om mee te scannen, alleen de beveiliging is een stuk minder en vertraagt je pc als weet ik wat.

Ik neem m'n opmerking dat je hem gelijk moet deinstalleren terug, heb het vandaag geinstalleerd en het scannen is een goed onderdeel. Realtime heb ik uitstaan.

Wat je wel even kan proberen is het uitschakelen van de realtime protection bij de OnGuard-bescherming.
En dan pc opnieuw opstarten en kijken of het daaraan ligt.

Laatst bewerkt:
verwijder het programma en download en installeer het opnieuw.
Succes

verwijder het programma en download en installeer het opnieuw.
Succes

ik heb 3 versies 5.0.0.169, 171 en 177 gedownload en geistaleerd de laatste was de beste
Er zit nu ook een anti virus prog bij in de scan duurt vreselijk lang maar hih vond wel "**** "
die norton oversloeg . de snelheid van mijn comp. ging ook achter uit. Maar bij PC Tools
zijn ze nog aan het zoeken????? ik wacht wel tot versie 5.0.0.185 mijn ouwe versie 4
doet het nog.

Bijna bij elk programma gaat je pc langzamer als je aan het scannen bent, dit komt omdat dit scannen soms best '' zwaar '' is voor je pc, waardoor cpu-kracht en geheugen aan het scannen uitgaan en niet naar normale taken.
Daarom is het bij een grote scan ook aan te raden je pc niet te gebruiken.

En bij het ene programma is dat scannen wat zwaarder dan bij het andere programma, dus het is vrij normaal.]
En verder is Spyware Doctor een vrij zwaar programma als je dat met andere programma's vergelijkt.

goedemorgen.
heb sins week ook spyware doctor erop zitten ,en die vond een trojan.
vond dit vreemd ,want ad aware 2007 en avg antivirus free versie ,vond niks ,ook spybot search and destroy vond niks.
aangezien ik spyware doctor via hulp erop jeb gekregen,en dit goed moest zijn.
eh :o in de dagen veelproblemengehad ,race spel niet goed meer kan spelen,outlook express die niet goed werkt,en telkens melding krijg van spyware doctor.
(heb ook sygate personal firewall norman erop )
Is spywaredoctor nu zohn slecht programma?
kom er effe niet uit meer omdat die weer een trojan heeft gevonden ,waar ik nu op hulp nog wacht van nucia.
was me vraag dus is spyware doctor zo slecht en sygate personal firewalll van norman dan??
is die ook zo slecht?:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan