Spyware doctor

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Deze hebben we net geïnstalleerd op onze laptop en meteen gescand op virussen. Er zijn er wel een aantal gevonden, maar ik kan ze niet verwijderen. Ik ben eerst verplicht om me te registreren (wat bedoelen ze trouwens met licentie en wat moet ik daar invullen) en als ik dat volgens mij heb gedaan (behalve iets invullen bij licentie), dan moet ik nog gaan betalen ook! Hoe kan dat nu? Ik heb hem op de computer gratis en voor niets en ik hoef me ook niet te registreren. Hoe krijg ik die virussen van de laptop af?

Je hebt een Trial versie op je Pc ( een lekker makertje) deze laat wel zien wat hij vind maar wil je het daadwerkelijk verwijderen dan zal je moeten betalen zodat je de volledige versie hebt.
Niet nodig want er zijn genoeg goede gratis Spyware scanners zoals:

Spybot Search and Destroy
Ad Aware
Super AntiSpyware

Succes,
Raymond

Is er ook een anti-virusscanner geïnstalleerd?
Spyware Doctor is zoals de naam al zegt een spyware scanner.

Is er ook een anti-virusscanner geïnstalleerd?
Spyware Doctor is zoals de naam al zegt een spyware scanner.

Norton internet security stond er al op op het moment dat we hem kochten. De spyware doctor die we hebben geinstalleerd op de laptop is versie 5,1 en op de computer staat versie 3,2. En laatstgenoemde is wel gratis.

Je hebt het over virussen........vind Norton die niet?
Als het om spyware gaat probeer de programma's die Raymond Bos aangeeft.

Nee, die hebben we al laten draaien. En volgens mij vind elke virusscanner verschillende virussen.

Je hebt een Trial versie op je Pc ( een lekker makertje) deze laat wel zien wat hij vind maar wil je het daadwerkelijk verwijderen dan zal je moeten betalen zodat je de volledige versie hebt.
Niet nodig want er zijn genoeg goede gratis Spyware scanners zoals:

Spybot Search and Destroy
Ad Aware
Super AntiSpyware

Succes,
Raymond

Ik wil niet veel zeggen, in google pack zit spyware doctor en die is gratis. zie hier de link http://pack.google.com/intl/nl/pack_installer.html?nopers

Hoogstwaarschijnlijk ook een trial maar ik ga eens kijken.
Bedankt voor je aanvulling!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan