spyware en virusen vanuit het niets (help please)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stascccp

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
hallo allemaal, ik heb een heel groot probleem... Ik had eerst een andere pc maar die was slecht en nu heb ik een nieuwe sinds een paar weken, en vandaag heb ik internet erop aangesloten. Alles ging goed totdat ik op een site kwam en daar moest een of andere activX gedownload worden, nou dat heb ik gedaan en toen is alle elende begonnen.
Ik krijg nu heel de tijd berichtjes onder in beeld met: YOUR COMPUTER IS INFECTED! ...... en ook SPYWARE INFECTION DETECTED. en daarna kreeg ik op mijn bureau blad opeens een zwart beeld met daarop tekst in het engels dat ik me pc beter moest beveiligen, en daarna kreeg ik opeens allemaal dingen van ADWARE SHERRIF ofzoiets, dat heb ik gelijk verwijderd omdat het er opeens stond en ik had het niet gedownload ofzo. daarna heb ik een virus scan uitgevoerd (met norton anti virus) en daarna zag ik dat ik een of andere TROJAN HORSE had ofzo en ook ADWARE stond erbij, die heb ik verwijderd maar ik krijg nog steeds berichtjes in me start balk van: your computer is infected enzovoort... Kan iemand mij alsje alsje alsjeblieft helpen voordat me pc echt naar de ***** is??????????????? Ik wacht in spanning op reacties, alvast heel heeeeel erg bedankt!:thumb:

bedankt, hij is nu bezig met scannen. en ik heb nog een probleem, ik kan me pc niet meer afsluiten, en ook niet opstarten. dit gebeurt alleen als ik het internet op ben geweest. kan ik daar ook iets aan doen misschien???

stascccp zei:
bedankt, hij is nu bezig met scannen. en ik heb nog een probleem, ik kan me pc niet meer afsluiten, en ook niet opstarten. dit gebeurt alleen als ik het internet op ben geweest. kan ik daar ook iets aan doen misschien???

Als deze Scan klaar is en niets oplevert dan naar de Link van @XP_PC gaan

ik heb gedaan wat ik moest doen van XP_PC en op die site stond dat ik het moest kopieeren en hiernaartoe te plaatsen, nou hierbij dan:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 23:52:05, on 18-2-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, het is niet de bedoeling dat je dat log hier plaatst, daar is ASO voor.
Lees goed de linken.
Ik hoop dat je inmiddels al zo wijs was.
Je hebt echt een lekkerdje op je pc zitten maar dat zul je na dat log wel snappen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan