spyware gedoe gaat maar niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudy1234

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
ik heb het met avg anti spyware gescanned, en aan het einde van die scan delete ik alles, maar als ik nog een keer ga scannen, komen dezelfde dingen. Ik heb geprobeerd om in safe mode te scannen en aan het einde van die scan delete avg anti spyware het ook maar ik heb daarna opnieuw gescanned en dan komen weer dezelfde dingen terug!

help!

edit: het ''risk'' niveau is medium

Je ben toch niet tegelijk met 3 programmaaas bezig?????Dat werkt niet

k ik heb dus opnieuw gescanned(met die online scanner) en hij is nog steeds bezig! al 2 uur, dit is niet normaal toch?

in veilig modus moet je geen online scan doen

he jongens hij of zei heefd een trojaanse paard als virus die krijg je moeilijk uit over het hoofd gezien stelletjes noobs naam van die trojan is puper maar het blijft een trojaanse paard virus.

je zou naar dit forum moeten gan en vragen wat je kan doen http://www.antispywareoffensief.nl/forum/ daar zitten de experts mazzel

Laatst bewerkt:
Waarom niet? Als je opstart in veilige modus met netwerk mogelijkheden, dan kun je gerust een online scan laten doen.

daarmee krijg je de trojaanse paard er niet mee af moet met hijackthis log of zo op dat andere site ze komt er wel:thumb:

ik deed hem ook niet in veilige modus, die online scan zit nog steeds gewoon op hetzelfde punt... ik heb wel ff bij resultaten gekeken..

HTTP cookies
2 Detected
Cookies are generally used to save user-specific data from Internet transactions with a Web server via a browser. The cookies listed below are "profiling cookies" that are only used to monitor your Internet usage.

Buffer Overrun in JPEG Processing (GDI+) Could Allow Code Execution (833987)

wat moet ik nu doen? Die scan scanned gewoon niet verder =/

edit: wat is een hijacklog? Ik heb trouwens die trojan proberen te verwijderen door een virusscan in veilige modus te doen maar die vond toen niks...

edit2: ik heb nu spybot search and destroy gedownload...dat is toch wel goed?

srry als ik als een idioot over kom, ben niet zo goed met computers :x

Laatst bewerkt:
daarmee krijg je de trojaanse paard er niet mee af moet met hijackthis log of zo op dat andere site ze komt er wel:thumb:
Als je de screenshot bekijkt, zie je dat het in systeemherstel zit.(System volume information)

Schakel systeemherstel even uit en start de pc opnieuw op, daarna even scannen met een viruscanner.
Hier heb je uitleg hoe je dat doet;
http://users.pandora.be/ccreturn2/windowsxp/systeemherstel.html
Als je klaar bent, kun je systeemherstel weer inschakelen.

Laatst bewerkt:
is ie weg? had je alleen ccleaner kunnen gebruiken en opschonen

spybot search en destoy is goed ja

Laatst bewerkt:
CCleaner is zeker niet voor het verwijderen van virussen in de System Volume Information map. En het legen ervan kan CCleane ook niet.

Met CCleaner kan je wel bijv. je Temp-mappen legen, als daar bijvoorbeeld wat zit.

dat bedoel ik misschien zat de trojan in temporary internet files en nu is ie weg dus had ie alleen het chache kunnen legen met ccleaner

Ja hij is nu weg omdat systeemherstel uitgeschakeld is.;) je kon zoals ik al aangaf, aan de screenshot zien, dat de trojan in de system volume information map zat.

Als je goed had gekeken / lezen had je gezien dat ie in System Volume Information-map zit.
Dat is de map van Systeemherstel waar Systeemherstel z'n herstelpunten neerzet.
Maar geen ruzie, het was even een opmerkinkje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan