Spyware Guard

Status
Niet open voor verdere reacties.

theodore

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Hallo ,

Soms verschijnt er het venster van SPYWARE GUARD BROWSER PROTECT ALERT met de melding :WARNING , a BHO has been added

Remove the BHO
Keep the BHO

Welke knop moet ik hier aanklikken ?

Noliko

Die BHO die wordt aangegeven is dan volgens mij spyware. Die kun je gewoon op de remove knop klikken.

Dit hoeft niet perse hoor! Als je bijvoorbeeld Spybot installeert, installeert Spybot ook een BHO op je PC. Deze zou je dus toe moeten staan. Stond er verder niets dan bovengenoemde melding?

Hallo ,

Inderdaad , er stond nog iets maar dan tussen haakjes .
Wat betekent dan eigenlijk BHO en wanneer moet ik dan wel iets verwijderen ?

Noliko

Oei Buffy ,

Mijn engels is niet zo goed . Ik heb de eerste site bezocht en al de items in het blauw gemarkeerd , zijn het deze die ik moet verwijderen ?

Theo.

Geplaatst door theodore
Oei Buffy ,

Mijn engels is niet zo goed . Ik heb de eerste site bezocht en al de items in het blauw gemarkeerd , zijn het deze die ik moet verwijderen ?

Theo.

Nee, dat het blauw is geeft alleen maar aan dat het een link is. Je kunt er dus niet uit afleiden of het betreffende BHO goed- of kwaadaardig is.

Mocht je willen weten of er foute BHO's op jouw pc staan, plaats dan even een HijackThis-log in de daarvoor bestemde topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=172491
Uitleg vind je daar in het eerste bericht.

Hallo ,

Deze morgen bij het opstarten van de computer kreeg ik weer zo'n melding van Spyware Guard.
Ik zal het letterlijk noteren : Warning! ABHO has been added !
The following BHO has been added to yoyr systeem:
(002EB272-2590-4693-B166-FBD9B6FEA6)
File Location : C:\WINDOWS\multimpp.dll
Remove the BHO
Keep the BHO

Houden of verwijderen ?

Hallo Buffy ,

Ik denk dat ik iets verkeerd gedaan heb . Mijn vraag heb ik volgens jou advies gesteld in de door jou vermelde link . Nu krijg ik niets dan mailtjes binnen dat er een antwoord is op mijn vraag maar als ik dan naar de betreffende link ga vind ik mijn vraag niet terug .
Die Hijjack This-log , ik denk dat ik daar mee ga wachten tot mijn oudste zoon thuis is . Ik weet niet juist wat dit allemaal betekent . Ik veronderstel dat je in die log alle gegevens van mijn computer vind die jullie nodig hebben om problemen op te lossen .
Ondertussen heb ik wel nog dat kadertje open staan van Spyware Guard . Ik weet niet of ik nu moet verwijderen of niet .

Theo.

Geplaatst door theodore
Ondertussen heb ik wel nog dat kadertje open staan van Spyware Guard . Ik weet niet of ik nu moet verwijderen of niet .

Theo.

Die moet je verwijderen. Het is namelijk adware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan