(Spyware) Help ik heb veel spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamitommie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Hallo,

Ik heb een probleem, ik kan niet lang schrijven want anders valt mijn internet weer weg. Ik weet niet wat er steeds gebeurd. Ik heb veel spyware wat moet ik doen? Heeft iemand een goede programma waarmee ik al mijn spyware kan verwijderen?

Na bijna 6 maanden de computer te gebben gebruikt en héél veel sites te hebben bezocht, dacht ik vandaag maar eens Spybot S&D te downloaden en te draaien. Wie schetst mijn verbazing dat Spybot niets, maar dan ook helemaal niets vond.

De enige andere die wel vanaf de geboorte van de computer wekelijks wordt gedraaid is: Ad-aware 2007 (de gratis versie) Mijn conclusie? Spybot S&D is niet echt nodig (zeker als je na bijna 6 maanden constateert dat het niets vindt)

Superantispyware draaien en helpt dat niet een Hijackthis log plaatsen zoals Puppie zei.

Na bijna 6 maanden de computer te gebben gebruikt en héél veel sites te hebben bezocht, dacht ik vandaag maar eens Spybot S&D te downloaden en te draaien. Wie schetst mijn verbazing dat Spybot niets, maar dan ook helemaal niets vond.

De enige andere die wel vanaf de geboorte van de computer wekelijks wordt gedraaid is: Ad-aware 2007 (de gratis versie) Mijn conclusie? Spybot S&D is niet echt nodig (zeker als je na bijna 6 maanden constateert dat het niets vindt)

Hier ben ik het totaal mee eens. Spybot heeft bij mij zelfs een keer zoveel bestanden verwijderd dat mijn systeem nog slechter draaide. Alles opnieuw erop gezet en nu gebruik ik altijd Ad aware, ben zeer tevreden!!

Hier kun je het programma gratis downloaden

http://www.download.com/Ad-Aware-2007/3000-8022_4-10045910.html

Installeren, system scan uitvoeren en klaar!

Ik draai zelf ook altijd adaware 2007 en daarna spybot. Spybot vindt soms nog een enkele....

Mijn conclusie? Spybot S&D is niet echt nodig
hier ben ik het niet helemaal mee eens pasja, de immuniseer functie van spybot is wel degelijk erg nuttig. ik gebruik deze in combinatie met spywareblaster en dit houdt erg veel tegen voordat het zelfs maar binnenkomt.

Ik heb uitsluitend mijn ervaring gepost na 6 maanden een nieuwe pc te hebben gebruikt met alleen Ad-aware 2007 erop (Naast natuurlijk mijn virusscanner). Ik kan er niet meer (of minder) van maken dan dat bij mij Spybot S&D volledig overbodig is. Gelet op de ervaring van vanochtend dat SS&D 0,0 dingen vond.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan