spyware opend 10tallen pop-ups zonder reden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Echoe

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2010
Hallo ,
Ik zit al een paar weken met een probleem namelijk dat er 10-tallen popups in internet explorer worden geopend met allemaal advertenties. Dit gebeurd ook zonder dat ik op internet ga en is zeer vervelend. er staat ook altijd een vaste site voor of ad.yieldmanager.com ofwel ad.xtendmedia.com. Er zijn dagen dat er niets komt en
dagen dat hij om de paar uur 30 keer internet sites met ads opend.
Ik heb al gescand met spyware doctor , spybot S&D , malwarebytes en Ad-aware maar niets lijkt te helpen.
Weet meschien iemand hoe ik van dit vervelende voorval kan afgeraken?

Welkom op Helpmij.....

Je zou deze nog eens kunnen proberen.
http://www.superantispyware.com/?tag=GOOGLE-SUPERANTISPYWARE

Helpt die ook niet dan lijkt me een verwijzing op zijn plaats
Maak even een Hijackthis log en laat die door een expert nakijken op een ander forum.

Lees dit bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=19056

Plaats daarna je log in de juiste sectie en vermeld daar ook je probleem erbij.

Je moet je wel even registreren daar, maar dat is net als op Helpmij gratis en eenmalig.

hallo heb je microsoft messenger draaien? zoja sluit hem af en zorg dat het proces in taakbeheer ook beeindigd word.

ik ben nu aan het scannen met dat programmatje en hij vind idd veel meer dan bij de anderen.
hij heeft al 3 verschillende dingen gevonden.
-Trojan.argent/gen (1)
-Adware.tracking Cookie (48)
-Trojan.argent/gen-FSG (1)

ik ben klaar met scannen hij geeft nu
48 trojans
49 adware.tracking cookies
maar die bij torjans staan veel programs.exe's waarvan ik niet echt weet of ze wel echt schadelijk zijn.
hoe kan ik deze hier posten ?

Laatst bewerkt:
meestal is het verstandig om de pc opniuew op te starten. dus als ie het vraagt doen.

mijn pa heeft er McAffee opgezet zelf ken ik niet echt al te veel van antivirus en dergelijke wat met internet en spyware temaken heeft... .

ok bedankt ik hoop dat het nu weg is.
maar moest het niet het geval zijn moet ik dus op die site die jij gaf een hijacklog maken ?
want ik dacht hier ook van die logs gezien te hebben maar ken dit forum niet goed...

Klopt.....
Alleen dat doen we hier iet meer....
Als je toch nog last gaat krijgen dan even de doorverwijzing volgen.Want dan zit het "dieper".Eens kijken wat hun er dan van zeggen.

Succes:thumb:

Ik denk dat ik nu eindelijk van die vervelende spyware af ben.
Heb in 4 dage nog niets gehad dusja....
opnieuw bedankt he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan