Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Sarvo
Dus alles op een rij voor de beste bescherming:
Adaware
Spybot search&destroy
Ewido
Hijack this
Spywareblaster
Ze zijn ook hier te downloaden, plus nog meer.
Hitman pro is bij deze van hulptools verwijderd![]()
Geplaatst door Mulmuisje
Wat is het probleem met Hitman Pro dan ?
Geplaatst door lokoloko
xoftspy is een hele goeie
Geplaatst door lokoloko
Nog nooit last van gehad, sterker nog veel troep dat ik niet weg krijg met de reguliere programma's haal ik met xoftspy wel weg (doe ook na-controlles)
Als je hier iemand adviseert zou ik dus zeker niet XoftSpy noemen. Nog wat zeer nuttige adviezen zijn hier te lezen: klik > Hoe voorkom je spyware-infecties en browserhijacking?Xoftspy is een onbetrouwbaar antispywareprogramma die veel valse resultaten geeft en ook agressieve advertenties in de vorm van een pop-upvenster. Xoftspy was dus de oorzaak van de media fastclick pop-ups.
Geplaatst door lokoloko
Nog even iets anders:
Over the past few months, XoftSpy has taken aggressive steps to reign in its affiliates (who were primarily responsible for the unsavory advertising), revised its license text, and released a new version of XoftSpy (version 4.0) that addresses our concerns with false positves. Given these changes we can no longer regard XoftSpy as "rogue/suspect" anti-spyware.
http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm#xos_note
Laat t ook ff weten of aso want blijkbaar lopen ze wat achter
ps: heb je het programma wel eens geprobeerd in de laatste maanden
Bij ASO lopen we helemaal niet achter. We verwijzen ook naar deze site als de meest up-to-date site wat betreft betrouwbare en onbetrouwbare antispyware-applicaties.Geplaatst door lokoloko
Laat t ook ff weten of aso want blijkbaar lopen ze wat achter
Ik heb het vanavond geïnstalleerd (nieuwste versie) om te testen en ben nu aan het scannen. Tot nu toe zijn drie registerwaarden gevonden. Alledrie false positives. Details zal ik geven als de scan voltooid is.Geplaatst door lokoloko
heb je het programma wel eens geprobeerd in de laatste maanden
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.