spyware protection virus

• Onderwerp starter Onderwerp starter wrv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wrv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2010
beste leden,

mijn laptop is geinfecteerd door het spyware protection virus,erg lastig.
ik had super anti spyware al geinstaleerd op mn bureaublad en heb hem in veilige modus een volledige scan laten doen,die vond enkele adware.cookies ofzo en heeft deze verwijderd en na herstart vd de computer blijft het virus opkomen.
heb nu via andere laptop malwarebytes gedownload en via usb naar geinfecteerde laptop overgebracht naar bureaublad,toen opgestart in veilige modus en toen wou ik deze instaleren via setup exe maar krijg steeds runtime error,maar als ik de usb in de andere laptop steek instaleerd hij zonder problemen.
hoop dat iemand mij verder kab helpen.

met vriendelijke groet,

wouter

Is dat dat virus die je niks laten openen en zegt dat alles een virus is?

heren alvast bedankt voor de snelle reacties,

het noemt zichzelf, spyware protection

en dan gaat hij zelf een scan aanzetten en zogenaamd heb je vele infecties en virussen en via hun zou dat dan op te lossen zijn.
maar krijg malware bytes maar niet geinstaleerd,super anti spyware is net klaar met full scan in safe modus en vond niks meer,windows defender ook laten scannen in safe modus vond ook niks,heb net wel spybot kunnen instaleren in safe modus en die draait nu,maar elke keer als ik hem opnieuw opstart in normale modus dan begint alles weer opnieuw.:mad:

Ik dacht dat je dit process kon afsluiten mbv taskmanager.

Dit kan je doen door het bestand "taskmgr.exe" uit de map C:\windows\system32
te kopieren naar je achtergrond, vervolgens dit bestand taskmgr.exe hernoemen naar explorer.exe
Daarna deze starten.
Zoek verdachten processen en kill deze.

Het virus die ik toen had had de naam "Hotfix.exe" vervolgens heb ik MBAM kunnen installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan