spyware site betrouwbaar????

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard69

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Berichten
194
Ik krijg regelmatig een mededeling van Spyware advision (www.spw3c.com) dat ik die site zou moeten bezoeken omdat er op mijn pc wordt meegekeken. Is dit een betrouwbare site? of fake...??
Alvast bedankt voor de evt. adviezen, antwoorden!!
 
neem 1 firewall en ik denk niet dat der een "normaal" persoon op je pc kan meekijken
bedenk wel dat als je iets of iemand toestemming geeft het wel kan
 
Geplaatst door gerard69
Ik krijg regelmatig een mededeling van Spyware advision (www.spw3c.com) dat ik die site zou moeten bezoeken omdat er op mijn pc wordt meegekeken. Is dit een betrouwbare site? of fake...??
Alvast bedankt voor de evt. adviezen, antwoorden!!

Dat "Spyware Advision" zich op die manier aan je opdringt, wekt niet de indruk dat het erg betrouwbaar is. Maak voor het verwijderen van spyware gebruik van Ad-Aware en Spybot - Search & Destroy. Wat dan nog aan narigheid resteert, laat zich verwijderen met HijackThis, waarbij je wel wat deskundige hulp nodig hebt die je hier kunt krijgen: Helpmij tegen spyware offensief (deel 3). Duidelijke informatie over het verwijderen en voorkomen van spyware vind je op de site van Pieter Arntz.
 
bedankt voor je antwoord!

Geplaatst door Sgt.Seedog
neem 1 firewall en ik denk niet dat der een "normaal" persoon op je pc kan meekijken
bedenk wel dat als je iets of iemand toestemming geeft het wel kan
 
bedankt voor je antwoord!

ik probeer een firewall via i-net te vinden, sygate bv.

bedankt!
 
bedankt!!!

Geplaatst door buffy


Dat "Spyware Advision" zich op die manier aan je opdringt, wekt niet de indruk dat het erg betrouwbaar is. Maak voor het verwijderen van spyware gebruik van Ad-Aware en Spybot - Search & Destroy. Wat dan nog aan narigheid resteert, laat zich verwijderen met HijackThis, waarbij je wel wat deskundige hulp nodig hebt die je hier kunt krijgen: Helpmij tegen spyware offensief (deel 3). Duidelijke informatie over het verwijderen en voorkomen van spyware vind je op de site van Pieter Arntz.
 
had sygate maar die werkt niet samen met de isdn/asdl modem van KPN heb der over gebeld en zij zeiden dat ik een norton firewall moest aanschaffen
de fire wall in de adsl modem wordt niet geupdate en is zoiets als die van micro XP (nix)
wrom ik gebeld had was omdat ik 1 virus binnen HAD gekregen via poort 0080 wou die poort uitzetten maar werd verteld dat ik niet met mijn adsl modem mocht prutsen :( :D
dus als je 1 isdn/adsl modem heb wordt er door KPN geadvie om norto te gebruiken want die werkt wel andere niet :c


Vr.Gr

Seedog
 
Ik heb zowel Sygate als Kerio gebruikt samen met het ADSL modem van KPN en dat werkt prima.
Poort 80 blocken (http) is een beetje vreemd verhaal. :rolleyes:

Groetjes,

Pieter
 
sysgate

wat was jouw vorige /nu telefoonlijn???


was dat een analoog ja dan kan het want die modems hebben geen ingebouwde fw

een isdn/adsl wel en heb weer met KPN gebeldt en nee sys gaat niet samen met de isdn/adsl modem

en nee de fw in de modem wordt niet geupdate en je mag der niet mee prutsen :)

de fw leek op die van win xp net nix (volgens de callcentre)

Seedog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan