Spyware- verwijderaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter josq
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

josq

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
Heel graag zou ik jullie vakkundig advies krijgen, ik weet niet welke Spyware- verwijderaar ik moet installeren..op mijn pc. heb ik als virusscanner...Mc Afee Entrprice,
Ook heel graag een zo eenvoudig mogelijke uitleg, want op dit gebied ben ik wat je zo noemt, een MUTS!
Heb al zoveel mogelijk eerst hierover gelezen op het forum, dat wel, maar ik kom er toch niet goed uit.
mvrgr....josq.

Er zijn van drie van de vier door Ton genoemde programma's handleidingen aanwezig op het forum zelf, in de Tips & Handleidingen:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=275202 (let wel: dit is de oudere versie, het is beter om Ad-Aware 2007 te gebruiken, hiervan komt dezer dagen een handleiding in de Tips & Handleidingen)
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=297442

En van AVG Anti-Spyware is dit de uitleg:

1.Download en installeer
AVG Anti-Spyware.

• Na de installatie, open AVG Anti-Spyware:
    * onder "Status", klik op Change state naast "Resident shield". (wijzig van active naar inactive!)
    * onder "Update", klik op de Start update knop.
    * onder "Scanner", tab "Settings":
    • - onder "How to act?", klik op "Recommended actions" en selecteer Quarantine. (ZEER BELANGRIJK!)
      * onder "Reports", selecteer Automatically generate report after every scan en verwijder het vinkje bij Only if threats were found
    Sluit AVG Anti-Spyware. Laat het nog niet scannen.
Start op in veilige modus

Start AVG Anti-Spyware.
  • * Klik op Scan en kies Complete System Scan.
    Na de scan; volg onderstaande instructies :
    BELANGRIJK : Klik niet op de "Save Scan Report" knop vooraleer je de "Apply all Actions" knop hebt aangeklikt !
    * Draag er zorg voor dat Set all elements to: op Quarantine staat (1),
    zoniet klik op de link en kies Quarantine in de popup menu. (2)
    (Dit geldt niet voor cookies, deze worden onveranderlijk gedelete !)
    * Onderaan het venster klik op de Apply all Actions knop. (3)
    ewidoscan.jpg

* Wanneer je de melding krijgt 'All actions have been applied', klik je onderaan op de knop Save Report.
    * Klik in het menu bovenaan op Reports. Kopieer het rapport van de scan en plaats dat hier in je volgende bericht.

spyware-verwijderaar

Hallo,
bedankt voor jullie reactie/hulp:thumb:
Ik had al direct de scanner uit het bericht van Ton....super anti spyware gedownload en ook geïnstaleerd,
was al blij dat het gemakkelijk ging, eerst moest ik de p.c uitschakelen, en toen ik ging opstarten stond het programma er netjes op.
Ik heb het dan ook direct over mijn systeem laten gaan, en er werd ook genoeg gevonden.
Alles troep is netjes verwijderd.

Maar als ik nu lees wat Michael adviseerd, met het instaleren van b.v... AVG,
nou dan ben ik best fout bezig geweest, ik ben maar gewoon aan de gang gegaan, zonder al die stappen te nemen, tja , ik zei het al...mutsie:o
Heel graag zou ik nog even van iemand van jullie horen, of ik het geïnstaleerde prog. eraf moet halen, en alles opnieuw moet doen, volgens de overigens goeie tekst en uitleg van
Michael?
Als het moet, dan moet het maar, toch?

Lijkt me niet... SuperAntiSpyware vangt het grootste ongenoegen... en "weg is weg" ... ik zou me geen zorgen maken....

Zoals ErpCity ook meld er is geen enkele om Superantispyware te verwijderen, het heeft zijn werk goed gedaan dus zal de installatie ook goed gegaan zijn
Het enige wat je misschien (of het programma) niet hebt gedaan is het te updaten voor je het liet scannen.

Maar die mogelijkheid heb je nu ook nog dus..........

spyware verwijderaar

Lijkt me niet... SuperAntiSpyware vangt het grootste ongenoegen... en "weg is weg" ... ik zou me geen zorgen maken....

tjee, bedankt hoor, zorgen zijn voorbij nu..mvrgr...josq.

Zoals ErpCity ook meld er is geen enkele om Superantispyware te verwijderen, het heeft zijn werk goed gedaan dus zal de installatie ook goed gegaan zijn
Het enige wat je misschien (of het programma) niet hebt gedaan is het te updaten voor je het liet scannen.

Maar die mogelijkheid heb je nu ook nog dus..........

Hoi,
Ja hoor, dat had ik gedaan alvorens te scannen, net ook nog even voor alle zekerheid gaan kijken, en er waren geen nieuwe updates, ik ben erg blij dat jullie mij hier doorheen hebben geholpen.
hartelijke dank...josq.:thumb:

Geen dank...........daar is 'Helpmij' voor. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan