spyware verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
865
Kan ik alles wat ik vind in adaware verwijderen??
Ik herinner me eens iets gehoord te hebben over een programma dat je absoluut niet mocht verwijderen, daar anders je internetverbinding verloren gaat...
 
Maak met Adaware een backup voordat je alles verwijderd.
Volgens mij kan je alles gewoon veilig verwijderen.
 
crash. er was volgens mij een progje dat bij kazaa lite hoort en dat niet verwijderd mag worden..
weet je hoe dat progje heet???
 
Nee, kazaalite is veilig. Bij kazaa zou er iets verloren gaan, maar je internetverbinding blijft werken.
 
cd_clint.dll
Deze hoort geloof ik bij Kazaa,
maar ik weet niet of dit ook voor de Lite versie hetzelfde is.
 
Geplaatst door sweetsugarbaby
Hoe moet je een back-up maken in de nieuwe 6-versie van adaware??

Als je klaar bent met scannen alles aanvinken en dan op Quarantaine klikken. Dan wordt er een backup gemaakt.

Groetjes,

Pieter
 
Ik heb de Nederlandse versie, en zie geen "quarantaine"staan Pieter...
Als ik op het "pakje" onderaan klik, dan moet ik de naam van het bestand intikken, maar het bestand is heeeeeeeeeeeeeeeeel lang...dat moet toch eenvoudiger kunnen???
 
Ik vond trouwens ook, dat de scan ontzettend lang duurde!!! Wel 10 of 15 minuten, terwijl de oude versie altijd heel snel werkte... Is dat normaal bij de nieuwe 6 versie??? Sorry voor al de vragen...
 
1) Ja het is normaal dat het lang duurt... Als je wil dat het minder lang duurt kun je eventueel de optie "activeer grondige scan"uitvinken.

2) Quarantaine is volgens mij de Negeer lijst.... (anders kan je hem ook wel even op engels zetten dan weet je het zeker...)

En "al" die vragen vinden wij niet erg hoor... anders kwamen we niet op helpmij ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat die Clint.........dll ook in KaZaa light zat maar nu als een nepper.
 
Bedankt Bas!!!
Ik zal morgen nog een keer scannen, en dan de engelse versie gebruiken!!!

Elisa, dat is wat ik bedoelde.. ik weet alleen niet meer hoe die nepper heet...
 
Volgens mij gewoon dezelfde naam maar dan met een andere inhoud. Ik ben een WinMxer maar ik heb hier zoiets gelezen. Zoek voor bevestiging even op Clint....dll
 
Clint hoort bij Kazaa en is geen spyware. De oude Kazaa zat vol met spyware. Wat jij bedoelt Sugar is iets in de richting van Cydoor of zo. Deze zit niet in Kazaa Lite.
Ander moet je maar Diet Kazaa gebruiken.

De nieuwe Ad-aware werkt wat trager maar ja..je hebt toch een goede progje.
Als je aan het einde klikt op verwijderen dan komt dat bestand in quarantine. Dus: don't worry.
Grtz
falco
 
Als je op het tandwieltje klikt kun je onder General (Algemeen?) een vinkje zetten bij "automatically quarantine objects prior to removal"
Dan kun je gewoon alles selecteren en op "Finish" klikken, dan wordt automatisch een backup gemaakt.
Sorry voor de engelse termen, maar ik heb hier de beta versie en daar is geen Nederlands talenpakket voor. ;)

Groetjes,

Pieter
 
Geplaatst door Elisa
Wat staat hier dan....

Wat bedoel je hier mee? Ik gebruik Kazaa Lite en ook Diet Kazaa en ook Ad-Aware 6.0
Ad-Aware heeft nooit spyware in de nieuwe Kazaa gevonden. Dat 'clint' is geen spyware
 
Lees onderstaande link even. Vandaar de flikkerende lampjes bij Clint.dll.
Ik heb KaZaa light ook en heb bij mezelf gezocht naar cd clint.dll. Ik vond er vier onder de hoede van Search and Destroy. 2 Dummys, 2 signaturen. Hoe ik dat precies moet intrepeteren weet ik niet maar in ieder geval hoeft Sugarbaby zich geen zorgen te maken als ze AdAware of Search and Destroy gebruikt. Die weten er al raad mee. :cool:deze
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan