Spyware verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tclaesse

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Sinds ik een tijdje terug Adaware en Spybot heb geïnstalleerd heb ik meermaals problemen gekend. Voornamelijk wanneer ik een update van adaware deed. Steeds liep er wel iets fout. Ofwel kon hij bepaalde bestanden niet direct verwijderen, enkel door reboot pc. Wanneer ik bevestigde bleek ik me niet meer bij windows xp te kunnen aanmelden (werd direct terug afgemeld). Blijkbaar was ik hier niet de enige op deze site die dit probleem had. Een andere keer (ook via adaware) startte de pc met de foutmelding 'run dll' module niet gevonden. Bij dit alles stel ik me de vraag : Verloopt Adaware echt wel zo optimaal want het wordt toch aanzien als het BESTE anti-spywareprogramma ? De laatste drie weken durf ik geen update meer doen. Misschien zou ik het beter verwijderen en gewoon spybot laten scannen ? Daarom had ik graag vernomen of er soms iemand, na een update, ook bij spybot dergelijke problemen heeft gehad ?

Heb nog nooit problemen gehad..niet met AdAware en ook niet met Spybot !

Wel de nieuwste versies van Ad-Aware (Ad-aware 6 Personel, build 6.181) en Spybot (Spybot 1.3)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan