Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Linkje werkt niet Gezina, zo te zien moeten er een paar aanhalingstekens weg. Kijk maar in de quote werkt ie nu wel.gezina zei:Daarnaast, lees dit ook eens door: Het voorkomen van spyware-infecties en browserhijacking
Ik denk dat de meeste mensen hier niet gedient zijn met dat je hitman pro aanraad. Het programma veroorzaakt veel problemen.NickRaedts zei:hitmanpro is opzich een aanrader omdat alles vanzelf gaat: www.hitmanpro.nl
Dat is nu juist het probleem van Hitman pro, er gaat te veel vanzelf.NickRaedts zei:hitmanpro is opzich een aanrader omdat alles vanzelf gaat
Gevaarlijke dingen zoals dubbele bestanden laat ik 'm gewoonweg niet automatisch doen..lamp zei:easycleaner automatisch aansturen foute boel, als je niet weet wat je doet met easycleaner dan kan er wel wat mis gaan denk maar aan dubbele bestanden verwijderen.
En ik bepaal nog altijd liefst zelf wat er weg gaat en wat niet, ik heb bv geen goesting om elke keer mijn wachtwoord terug in te geven als ik op forums kome.
Ik gebruik de laatste tijd ccleaner, easycleaner en diskcleaner.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.