Spyware VOORKOMEN :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Wie kan mij helpen aan een programmatje wat in de system-tray komt te staan en wat (zoveel mogelijk) spyware tegen houd?:thumb:

Groetjes Vincent:thumb:

Spybot komt niet in de systray maar heeft een "immunize" functie waarmee ook al veel spyware geblokkeerd wordt.

SpywareBlaster hoeft zelfs niet in je systemtray te staan, en hoeft ook niet op te starten. Toch beschermt het je goed.

Zoek je voor nog strakkere en real-time beveiliging, moet je eens gaan kijken bij SpywareGuard.

Als je SpywareGuard wilt gaan gebruiken, is het sterk aangeraden ook SpywareBlaster erbij te nemen :)

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf Spywareguard en Ad Watch.
De laatste is niet gratis en hoort bij Ad aware Prof.....
Er zijn er vast meer.

Oh iets te snel getypt blijkbaar :o

95% van de computer gebruikers maakt gebruik van Internet Explorer van Microsoft.

Dus alle spyware is daarop afgestemd. Overweeg eens om over te stappen op bv. Netscape. Dan ben je van al dat gezeur over spyware af.

Mvg Patrick

ps: Dit is wel niet HET antwoord op je vraag, maar wel een mogelijkheid.

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
SpywareBlaster hoeft zelfs niet in je systemtray te staan, en hoeft ook niet op te starten. Toch beschermt het je goed.

Dit programma werkt inderdaad goed. Heb het zelf uitgetest door een tijdje de firewall en virusscanner uit te schakelen.

Ad-aware signaleerde veel minder spyware na de installatie van Spywareblaster dan dat ik vor die tijd had met het bezoeken van dergelijke pagina's.
Spywareblaster voorkomt in eerste instantie de installatie van de spywareprogramma's en blokkeert bekende spywarecookies.

Is een :thumb: programma.

Groeten,

Fred

Hallo Buffy,
Ik gebruik zelf ad-aware SE , en toen ik spyware Blaster opstarten wist ik niet wat ik zag, er stond zoveel rommel in dat ik niet weet wat ik er mee moest doen.

SpywareBlaster werkt PREVENTIEF, dus al die entries/regels die je daar ziet staan, zijn allemaal van spyware-rotzooi die door SpywareBlaster worden TEGENGEHOUDEN, niet wat er AL OP JE SYSTEEM STAAT :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan