spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefblues

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Berichten
220
hai,
ik had al een geruime tijd nogal veel problemen met mijn pc. Traag opstarten, niet op het net geraken,problemen met het branden, kortom de ususal zaken die verkeerd lopen, Via het forum zag ik nogal gelijkaardige problemen; Ik heb ff gescand op spyaware, en ja hoor mijn machine bulkt ervan. troep verwijderd en minder ongemakken. Ik ben een veelsurver en ben inderdaad een nogal gemakkelijke prooi blijkbaar. nu is mijn vraagje : bestaat er mischien een progje die mijn op de hoogte stelt wanneer ik die troep binnenhaal , of iets in die zin. Andere goeie raad is uiteraard ook welkom. Niet meer op het net gaan is inderdaad ook een oplossing(lol)
greetz
Stef
 
in adaware plus zit een progje, adwatch.
dit houdt je op de hoogte als er rare dingen gebeuren
 
Er is een proggie spywareguard. Dit proggie geeft een melding zodra er spyware binnenkomt. Alleen weet ik even niet waar het te downloaden is. Zal even kijken of ik de site kan vinden.

Groeten,

Pete1800

P.S. Draai je wel een virusscanner en firwall?

Groeten,
 
wel een virusscan(adavas) geen firewall; is inderdaad nuttig, maar vind het nogal belemmerend( steeds vraagt ie wat wel en wat niet) of gebruik ik het niet doeltreffend?
Stef
 
hai
kheb spywareguard geinstaleerd; heb er vertrouwen in ;
thanks voor de reacties en tips
stef
 
Hoi, al die progjes zijn goed maar ik heb toch meer vertrouwen in wat ik zelf doe en wat ik zie dus ik maak elke dag mijn temp, internet temp en geschiedenis leeg, de enige cookie die ik laat staan is help mij, ik scan met s&d, ad aware en MRU blaster en ik heb nooit problemen. Ik heb norton antivirus 2003 en als firewall Sygate. Maar het probleem blijft of dat natuurlijk voldoende is, mischien heb ik nog lekken maar ja wie weet wat er eigenlijk allemaal gebeurd op het net maar we mogen ook niet paranoide worden natuurlijk. Dus blijf ik bij mijn dagelijkse opruimbeurt.:)

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan