spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik krijg in ad-aware de volgende meldingen : een 5 tal IE Cache entry Data Miner enz..

en in Spybot. Avenue A. Inc , Double click en DSO- Exploit, deze laatste is al bekend bij mij maar de anderen niet , moet ik mij zorgen maken.?

noe , ik heb het geinstalleerd en we zullen afwachten, ik moet mijn app schoon kunnen houden met deze drie en een firewall en virusscanner, hoop ik dan maar.

alvast bedankt

jan

Heb ik net geinstalleerd. ( firefox ), vraagje : kan ik nu IE ook uit mijn programma's verwijderen of moet deze daar blijven staan

jan

Ik krijg de melding : Runtime error 429 , active X component cant create object.

Ik heb spywareguard wel in een andere map geinstalleerd
kan dit de fout zijn..?

jan

Ik kan spywareguard ook niet openen, ik heb even bij google gekeken , maar dat is wel erg technisch

Spywareguard er afgegooid, opnieuw geinstalleerd, wel even een bestandje gedownload en geinstalleerd,

Heb ik nu Spy&bot laten draaien, Ad-aware deze vond geen kritieke objecten, wel 2x mru list, dat is volgens mij zoiets als opnieuw toegevoegd, ik weet het ook niet helemaal, Spywareguard geupdated, en draait mee ad-aware geupdated, en natuurlijk Mozilla firefox geinstalleerd, we wachten af.
de Firewall van planet staat aan en de virusscan, als er nu nog een virus is die zelfs maar naar mijn computer durft te kijken, gooi ik hem weg...

alles draait als een trein , een aantal malen opgestart en geen problemen in deze sector meer, op naar de volgende.

iedereen alvast bedankt.

jan

of moet er nog meer geinstalleerd worden.? tegen de virussen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan