SpywareBlaster v2.6

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik start het programmatje op, zie een hele lijst aan spyware en cookie's, dan kan ik onderaan uit de menu's kiezen:

Protect Against checked items
Remove Protection for Unchecked items

Ik heb op alle 2 gedrukt, ze zeggen alle 2: Succes, maar na een nieuwe start van Spywareblaster staan ze er weer allemaal vrolijk bij :confused:

Programma eerst checken op updates. (Check for updates)

Dan zie onder die lijst Select All, Deselect All en More info on items staan.

Klik op Select All en dan op Protect Againt Checked Items!

Klaar is Kees.

Gaan ze dan in 1 keer weg ? Bij mij iig niet :(

Ow beetje raar :o :8-0: Mijn verontschuldigingen :rolleyes: Klopt het trouwens wel dat hij je telkens dezelfde updates meld ?

Laatst bewerkt:
Excelsior,
in het scherm krijg je een overzicht te zien van items waartegen je wordt beschermd (als je ze tenminste aangevinkt hebt) Het is dus geen lijst van dingen die verwijderd moeten worden of zo.
Aan de linkerkant, bij 'Database info" staat bij 'items' het totale aantal waartegen je beschermd wordt. Na de laatst update is dat bij mij 534

Als je klikt op "check for updates" gaat ie zoeken. Als er updates beschikbaar zijn, klik je op 'download updates' en daarna op finish.
Als het goed is, staan er bij jou daarna ook 534 items aangegeven.

Ja dat staat er :thumb: Ok ik weet nu waarvoor dat programmatje is :D

excelsior,

Elke keer als je in de toekomst een update doet, dan staan de dingen waar je nog niet beschermd bent in het rood (nieuwe spyware) en zo kun je weten wat nieuw is en wat er aangevink moet worden op de lijst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan