Spywaredoc andere resultaten dan ad-Aware

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het lijstje va software zie ik geen Java staan, maar wel J2SE Runtime Environment 5.0
 
Download java hier en installeer het en doe deze stap nog eens:

Ga naar de website van Secunia ( http://secunia.com/vulnerability_scanning/online/ ) en laat de Secunia Online Software Inspector (OSI) je computer scannen.
De Secunia Online Software Inspector scant de computer op programma's die niet geupdate zijn en daardoor ook mogelijke beveiligingslekken kunnen bevatten die ondermeer door malware misbruikt kunnen worden.
Plaats voor je de scan start eventueel ook een vinkje bij 'Enable thorough system inspection'. Hierdoor kan OSI ook de programma's vinden indien deze niet op de standaardlocatie geïnstalleerd zijn.
Wordt een niet-up-to-date programma gevonden dan wordt deze in het rood als 'insecure' weergegeven en krijg je de mogelijk om via de 'download-link' de meest recente versie te downloaden.


Yoyo13 :thumb:
 
Ok er wordt nu gescant..kan ik deze uit het software lijstje verwijderen J2SE Runtime Environment 5.0
 
Heey nog een vraagje, ik probeer spywarefighter te verwijderen bij software, maar dit kan niet krijg de melding

Runtime error in setupscript:
sourcefile: spywarefighter
Line number: 875
Invalid property value

Weet jij misschien wat ik hieraan kan doen?
 
Misschien heb je hier iets aan.
Hoe kan ik SPYWAREfighter verwijderen?
U kunt verwijdern door te klikken op:
Start -> Configuratiescherm -> Software.
Selecteer SPYWAREfighter en klik op 'Verwijderen'.
U kunt SPYWAREfighter ook verwijderen door als volgt te klikken:
Start -> Alle Programma's -> SPYWAREfighter -> Uninstall SPYWAREfighter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan