spywareguard wordt nooit meer geüpdated??

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
ik update ongeveer iedere week al mijn antispyware/virusprograma's die dit niet automatisch doen. maar het valt mij op dat hel al enkele maanden geleden is dat spywareguard nooit meer update:confused: ad-aware vind ook meer critical items. normaal vond hij nooit iets en nu vind ie der 3. is dit bij jullie ook zo dat spywareguard niet update?(dit is bij mijn andere pc ook zo:eek:)
 
bedankt:D ik zag ook staan dat je ook teveel van het goede zou kunnen gebruiken:eek: ik gebruik nu spysweeper, spywareblaster en spywareguard tesamen + avg + zonealarm. heb dan ook nog ewido, spybot en ad-aware staan. deze draaien allemaal 1 keer per week en het is enkel ad-aware die meestal iets vind(vandaag vond hij 3 criticals) af en toe ewido en avg ook(misschien 1 keer in de 2 maand, meestal dan ewido) spybot nooit en spysweeper ook 1 keer in de 2 maand. maar je kunt tog nooit veilig genoeg zijn, of is dat een slegte redenering?
 
Geplaatst door skelle
bedankt:D ik zag ook staan dat je ook teveel van het goede zou kunnen gebruiken:eek: ik gebruik nu spysweeper, spywareblaster en spywareguard tesamen + avg + zonealarm. heb dan ook nog ewido, spybot en ad-aware staan.
Ik weet niet of de real-time protectie van SpySweeper conflicten geeft met SpywareGuard. Verder zou de combinatie van programma's die jij gebruikt geen problemen moeten geven (ervan uitgaande dat je de Personal editie van AdAware gebruikt en Spybot Resident/Teatimer uit hebt staan).

Geplaatst door skelle
het is enkel ad-aware die meestal iets vind(vandaag vond hij 3 criticals)
Wat dan? Een paar tracking cookies? Niet druk om maken.

Geplaatst door skelle
maar je kunt tog nooit veilig genoeg zijn, of is dat een slegte redenering?
Toch is dat een slechte redenering. Beveiligingsprogramma's kunnen elkaar in de weg zitten, zodat ze je juist niet goed meer beschermen. Dit probleem doet zich vaak voor als mensen meerdere antivirusprogramma's tegelijk draaien.
 
Hoi Skelle,

Mischien is dit helemaal niet op zijn plaats en vind je dat ik me er niet mee mag bemoeien. Als dat zo is, beschouw dit dan als niet geschreven.
Het valt mij altijd op dat jij nooit punten en of hoofdletters gebruikt in je berichten. Dat maakt het één en ander zeer onoverzichtelijk en nodigt niet uit om te lezen. Het valt me gewoon telkens op en ik wil je er nu gewoon op attenderen.
Ik hoop dat dat okay is:thumb:


Greetz,
Raymond
 
Geplaatst door Raymond Bos
Hoi Skelle,

Mischien is dit helemaal niet op zijn plaats en vind je dat ik me er niet mee mag bemoeien. Als dat zo is, beschouw dit dan als niet geschreven.
Het valt mij altijd op dat jij nooit punten en of hoofdletters gebruikt in je berichten. Dat maakt het één en ander zeer onoverzichtelijk en nodigt niet uit om te lezen. Het valt me gewoon telkens op en ik wil je er nu gewoon op attenderen.
Ik hoop dat dat okay is:thumb:


Greetz,
Raymond

Niet erg hoor. Ik zal er in het vervolg rekening mee houden:). Maar ik kom uit West-Vlaanderen(België) en hier zit het niet zo nauw met de spelling. Slechte gewenning dus. Maar ik ben blij dat je mijn fout ontdekt, want ik heb er eigenlijk nooit rekening mee gehouden. Mijn excused hiervoor en ik ben blij dat je me er attent hebt op gemaakt

On topic: Ik gebruik idd de teatimer niet(Die geeft voortdurend irritante meldingen over de idiootste dingen:eek:) en gebruik de personal editie van Ad-Aware.

:edit: Ik heb nu zelf enkele van mijn berichten gelezen en het is idd niet echt leesbaar:eek:.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan