Sql bestand uitpakken in root server

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxxxie

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2010
Berichten
150
Hallo iedereen,

Een tijd terug heb ik mijn server-host gevraagt een database te backuppen. Nu is het probleem, hoe extract ik dit?

Moet dit gewoon met een command wanneer ik het bestand in /var/db/mysql/ heb staan? Zoja, welk commando moet ik dan geven?



Met vriendelijke groet,

Max.
 
De filenaam is: Dump.SQL

Ik weet dat het een backup is van /var/db/mysql/.... alles daarvan moet dus uitgepakt worden.
 
Oke, stap verder, als ik inlog op mijn database en dan Import SQL-File.. dan extract navicat het via die dump.sql. Probleem is nu dat zoiets uren duurd, sql bestand is namelijk 1,3 gig, is er geen mogelijkheid dat dit sneller kan?

Gelieve snelle reactie..,

Mvg,
Max.
 
!,3 Gb aan een SQL bestand, ik gok dat dat mét gevulde tables zijn/is .. Dan kan het inderdaad wel eventjes duren ja ;)
 
!,3 Gb aan een SQL bestand, ik gok dat dat mét gevulde tables zijn/is .. Dan kan het inderdaad wel eventjes duren ja ;)

Daar was ik dus al achter, mijn vraag was of er ook andere manieren zijn dat dit sneller kan?
 
Moet je de structuur van de tabelen importeren, zonder de: "inserts" .. Die inserts vullen namelijk je tables ;)

Je zou of die file moeten bewerken, of de tabel structuur met de queries handmatig aan moeten maken ..

Suc6! ;)
 
Het leuke van deze database die ik moet hebben dat de inhoud het belangrijkst is.
 
Dan moet je gewoo die hele database dump in lezen, en even wat geduld uit oefenen :)
 
Een beheerder van een hulpforum zou toch wel moeten snappen dat dit geen logische antwoord is op mijn vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan