ik ben bezig een import te doen vanuit een as400 database.
hier moet een aantal tabellen in een sql database gezet worden.
De huidig werkende syntax staat hieronder:
maar... en nu komt het.
er staan tientalle spaties achter iedere uitkomst in de nieuw gemaakte sql database.
nu bestaat er een trim commando, echter heb ik geen idee hoe deze exact werkt...
dus wie o wie helpt me uit de brand?
hier moet een aantal tabellen in een sql database gezet worden.
De huidig werkende syntax staat hieronder:
PHP:
select "ADNUMM","ADNAAM","ADNAAM1","ADADRE","ADPOST","ADMAIL","ADWWWA","ADWOON","ADTELE","ADFAXN","ADGROE","ADVERZ","ADREKA","ADHREK","ADHFDD","ADVNIV","ADVNCR","ADDLOR","ADDLRG","ADDLPI","ADREMB","ADKOPI","ADBTWP","ADDMAG","ADAANM","ADVERT","ADKOST","ADPKON","ADAFLE","ADVKON","ADAFLV","ADKPRO","ADPRYS","ADPADR","ADPPOS","ADPWOO","ADGRBN","ADDGRB","ADTAAL","ADKDBT","ADDKRE","ADLKRE","ADDCYK","ADCENT","ADBEGD","ADDEBN","ADOPAD","ADOPFK","ADAUTI","ADVALV","ADSELK","VERKBHDJ01","MARGE","VERMEUDJ01","MARGE01","VERMACDJ01","MARGE02","VERICTDJ01","MARGE03","VERTDDJ01","MARGE04","VERTOTDJ01","MARGE05","VERKBHVJ01","MARGE06","VERMEUVJ01","MARGE0101","VERMACVJ01","MARGE0201","VERICTVJ01","MARGE0301","VERTDVJ01","MARGE0401","VERTOTVJ01","MARGE0501","VKDATO04","DATUM03" from "S654D44B"."OMZETTEN"."STAMBEST"
maar... en nu komt het.
er staan tientalle spaties achter iedere uitkomst in de nieuw gemaakte sql database.
nu bestaat er een trim commando, echter heb ik geen idee hoe deze exact werkt...
dus wie o wie helpt me uit de brand?