[SQL Server]Check Terminated

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiennes

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Beste forummers,

Hoe kan ik deze foutmelding verhelpen?

8967 -2147217900[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]An internal error occurred in DBCC that prevented further processing. Contact Customer Support Services.
8921 -2147217900[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Check terminated. A failure was detected while collecting facts. Possibly tempdb out of space or a system table is inconsistent. Check previous errors.

We draaien SQL 2005 Managment Studio Express, op een Windows Server 2008 standard, 64- bit.

Alvast bedankt

Volgens de fout moet je contact opnemen met Customer Service :P

De andere fout zegt dat je temp-db zonder ruimte zit, dus controleer even of de harde schijf waar de DB opstaat niet vol is of iets dergelijks.

Bedankt voor je reactie..
Costumer Service bellen heb ik ook al gedaan... 20 min. in de wachtrij gestaan. Nee, dan probeer ik het liever zelf even ism jullie kennis;)

Op de schijf zelf waar die sql draait, heeft een grootte van 121 GB, ruimte zat zou je zeggen.

Situatie:
Klant werkt met bepaalde software, in deze software werken ze in een omgeving. Wanneer we deze niet back-uppen is er niks aan de hand. Maar zodra wij via een script in de taakplanner de omgevingen automatisch laten back-uppen, raken de omgevingen corrupt. In de log van de omgevingen, kom ik dan het volgende tegen:

8967 -2147217900[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]An internal error occurred in DBCC that prevented further processing. Contact Customer Support Services.
8921 -2147217900[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Check terminated. A failure was detected while collecting facts. Possibly tempdb out of space or a system table is inconsistent. Check previous errors.

De schijf waar de back-up op komt te staat is 121GB groot..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan